Gefeliciteerd borisz. Goed bezig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef borisz het volgende:
Financial accounting binnenaardige meevaller, want mijn aandacht lag bij de tweede jaars vakken. Dus dit vak is met een zes afgesloten
.
maar ik had het alleen over de OP niet over de TTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nu ik weet dat Venema vanaaf kaartjes weggeeft voorTH
wil ik toch maar de titel veranderen
quote:
quote:18:24| Red Hot Chili Peppers - Dani California
18:20| Miss Montreal - Addicted To Crying
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jammer zeg, twee topnummers gemist.
#ITHINKILIKEITquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef -Hans- het volgende:
Wat moest je ook alweer Twitteren als Fake Blood is te horen ?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik woon in Zeelandquote:
Volgens mij voor het eerst zo massaal veel topics over 1 onderwerpquote:
quote:Vandaag met @gerardekdom Michael Jackson outfits gescoord voor de 'This is it' premiere morgenavond in Breda. Gerard zonder AVROpruik.
Alweer niet? Ik zou eens gaan klagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
Tering ik heb bijna de hele dag geen internet en vaste telefoon gehad kut telfort
Stereo love van Edward Maya & Vika Jigulina. Toffe plaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
help me schatjes...welk liedje draaide Rob Stenders om ong 12.15
Dus de hele dag weer via Wifi geinternet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
Tering ik heb bijna de hele dag geen internet en vaste telefoon gehad kut telfort
Ik zit ook al de hele dag met Telfort te kutten...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
is dat die balkanplaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stereo love van Edward Maya & Vika Jigulina. Toffe plaat
Jup via telefoon meegelezen hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus de hele dag weer via Wifi geinternet?Vrijwel heel Grunn heeft nu goed bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |