Het was te verwachten. Mijn strategie was een goede keusquote:
quote:Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze gewoon op normale kracht draaiden maar dat half Nederland op die site af vloog omdat het magische woordje 'gratis' was gevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben niet de héle site platgegooid bedoel jeAls ze 15 servers hebben en je gooit er 10 uit, er komt wel iets door maar veel zal het nooit kunnen zijn.
tja... weinig zin om tussen zo'n meute in te gaan staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Ben benieuwd of je er door komt Tim
EasyJet gaat gratis tickets strooien Wie wil er nog weg
Truequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze gewoon op normale kracht draaiden maar dat half Nederland op die site af vloog omdat het magische woordje 'gratis' was gevallen.
Daarnaast, als je een server plat gooit valt dat op, ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Dat zeker. En ik geloof ook goed dat ze er wel rekening mee hebben gehouden en hebben gedacht, nou ja, dan kan maar niet iedereen bestellen. Dat stond tenslotte in de voorwaardenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueAls het maar gratis is he
Komt bij dat het ook nog in een kort tijdbestek was, dus heel veel mensen in 1x naar de site.
Ach nou ja, actie was leuk bedacht
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
Toevallig nog wat hobby-electriciens hier ?
Ik heb zo'n lamp in mn kamer waar vier van die halogeen spots in zitten (dit soort dus), 4x 50 watt.
Zit geen dimmer in. En die lampen zijn draaibaar, dus eventueel mik ik drie lampen een kant op, en die led een andere kant op (die minder verlicht hoeft te worden).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?
Of het een mooi resultaat gaat geven is een tweede. LED-lampen hebben een ander kleurenspectrum, hoe dat er uit gaat zien met drie halogeen-armaturen en een LED-lamp weet ik niet.
Dan zie ik geen reden waarom het niet kan, maar ik ben geen professional dus aan deze post zijn geen rechten te ontlenenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit geen dimmer in. En die lampen zijn draaibaar, dus eventueel mik ik drie lampen een kant op, en die led een andere kant op (die minder verlicht hoeft te worden).
En het resultaat is: gratis pizza!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het resultaat is: gratis pizza!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het resultaat is: gratis pizza!
Nu ik er een beetje over nadenk, eigenlijk best apart dat die vier spotjes (waar imo niet eens overdreven veel licht vanaf komt) ongeveer evenveel stroom verbruiken dan mijn laptop (65w max) + 26" beeldscherm (34w max) + 26" tv (120w max) bij elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?
Of het een mooi resultaat gaat geven is een tweede. LED-lampen hebben een ander kleurenspectrum, hoe dat er uit gaat zien met drie halogeen-armaturen en een LED-lamp weet ik niet.
Er zit op zich ook best wel enige logica achter dat gloeilampenverbod, het is gewoon een erg inefficiente manier van licht maken. Het is alleen jammer dat er nog steeds geen alternatief is dat net zo natuurlijk licht geeft. En zo'n verbod komt natuurlijk erg betuttelend overquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik er een beetje over nadenk, eigenlijk best apart dat die vier spotjes (waar imo niet eens overdreven veel licht vanaf komt) ongeveer evenveel stroom verbruiken dan mijn laptop (65w max) + 26" beeldscherm (34w max) + 26" tv (120w max) bij elkaar
*zucht* Dacht je dat je een bijenkorf was?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ben net uit een boom gepleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |