Heb je de OP wel gelezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is dan voor jou het verschil met iemand die blijkbaar alleen maar kan klagen en dus enkel in KLB vertoeft?
Ik vind mensen met slechts één interesse sowieso een beetje eng. En sneu.
Ik heb me eens een keer beperkt tot het lezen van de TT. Bevalt best goed, ga ik vaker doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:06 schreef Airlocker het volgende:
Heb je de OP wel gelezen? Ik heb het over mensen die alleen maar in één subforum posten en ook topics maken die daar helemaal niet thuishoren.
Oh dan snap ik hetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ja, een topic over een TV show/serie bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk is je moedermelk gewoon overdatum en zuur. Oude pruimquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mijn baby moet kotsen.![]()
![]()
Ja nou en? Dat heb ik ook wel eens na een kroegbezoek![]()
![]()
Geef 'm dan geen gore rotzooi![]()
OUD
Waarom staat mijn troll in jouw sig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:54 schreef Airlocker het volgende:
... en dan ook elk topic wat ze verzinnen in dat subforum plaatsen. Ook al past dat topic véél beter op een andere plek. Komt vooral veel bij de slowchatters voor. Klik je weer een nietszeggend topic aan.
Alleen is KLB nooit saai. KLB is de perfecte mix van serieus en niet-serieus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KLB![]()
Meer heb ik niet nodig
Oke af en toe ene beetje r&p voor als klb saai is
Af en toe wel hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:45 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Alleen is KLB nooit saai. KLB is de perfecte mix van serieus en niet-serieus.
Volgens mij schop je nu best veel mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die alleen in klaagbaak posten en daar alles openen, verpakt in een kutklacht, zijn zulke losers.
Evenals mensen die de hele dag in de slowchat hangen
Omg bestaat er serieus een ANIME topicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kom ook af en toe in de NWS en in het anime topic.
Maar dat maakt het niet veel beter zeker?
Nee, kansloze theorieen over pickupmeiden is inderdaad veel tofferquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omg bestaat er serieus een ANIME topic![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor kansloze boel allemaal beetje rukken bij tekenfilmpjes
Ik post mijn vragen/klachten wat dan ook tenminste in de daarvoor bestemde subfora.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef McGilles het volgende:
Gelukkig zit TS zelf in subforums die niet voor de hand liggen.......
KLB ONZ LIF GC.....
Volgens mij heb je verstandelijk ook een beperking, is het niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me eens een keer beperkt tot het lezen van de TT. Bevalt best goed, ga ik vaker doen.
Nee sorry, ik behoor niet tot jouw clubje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Airlocker het volgende:
Volgens mij heb je verstandelijk ook een beperking, is het niet?
Klopt, door je beperking.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee sorry, ik behoor niet tot jouw clubje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |