Dan weet jij weinig van de Nederlandse geschiedenis, want de monarchie begon pas in 1806.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik de Monarchie als het beginsel van de Nederlandsche Staat zie, dan sla je de plank behoorlijk mis..
De monarchie is ook een inferieure uitvinding. Zeg Bluf, Bitch .
Ehm, je bedoelt het tegenovergestelde, lijkt mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoord op mijn vraag. Jij beweert dat ze geen stromend water, gas en electra hebben. Je eigen citaten geven al aan dat je bewering gewoon niet waar is.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Op berichten als
Israel is accused today of denying the West Bank and Gaza access to adequate water through a "total" and "discriminatory" control that enables its own people to consume four times as much as the Palestinians.
http://www.independent.co(...)o-water-1809948.html
En
Israel moved to limit supplies of electricity and fuel to the Gaza Strip yesterday,
http://www.timesonline.co(...)t/article2741442.ece
Zo zijn er honderden berichten. Kijk zelf:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Isra%C3%ABl+cuts+off&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=Isra%C3%ABl+cuts+off&fp=5b21927828dd5a4e
Daarom ben ik ook zo tegen de internationale steun aan dat pallie tuig, laat ze dat zelf regelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nederlanders hadden tenminste geen anderen nodig om een land te vormen.
na twee raket aanvallen lullo .quote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ehm, je bedoelt het tegenovergestelde, lijkt mij.
In onder andere de berichten van Independent & Times Online staat namelijk dat Israël een beleid hanteert waarbij de Gaza strook en andere prominente Palestijnse gebieden worden afgesloten van primaire levensbehoeften als water en electriciteit.
Kan je wel blatent lies neertypen, maar daarbij wordt je gefaal alleen maar duidelijker.
Ben je zo bang voor rocket attacks, terwijl die in 8 jaar minder Israëliërs hebben afgemaakt dan Israël in Gaza in 1 nacht ?!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef telavivnick het volgende:
[..]
dit was de kop van het tweede linkje
Israel cuts off power to deter rocket attacks,, en terecht
je ben net een palestijn die liegen en bedriegen en verdraaien zelfs hun eigen moeder
of anderen apen is ook een erg goed doelquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo tegen de internationale steun aan dat pallie tuig, laat ze dat zelf regelen.
Redden wij met onze belastingcenten de neushoorns wel.
Ik zei dat ik de monarchie niet als beginsel van de Nederlandsche staat zie.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan weet jij weinig van de Nederlandse geschiedenis, want de monarchie begon pas in 1806.
Wie bluft hier nou![]()
daar gaat het niet om . beschietingen naar een buurland wordt gestraft .quote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor rocket attacks, terwijl die in 8 jaar minder Israëliërs hebben afgemaakt dan Israël in Gaza in 1 nacht ?!
Je stelt je aan.
What you said about my mama?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef telavivnick het volgende:
[..]
dit was de kop van het tweede linkje
Israel cuts off power to deter rocket attacks,, en terecht
je ben net een palestijn die liegen en bedriegen en verdraaien zelfs hun eigen moeder
Dat zijn de Palestijnse gebieden, en die muur heeft zich al meer dan dienbaar bewezen als je naar bijvoorbeeld o.a. de daling kijkt van zelfmoordaanslagen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Och wat coulant. Gezellig, met een idyllische schutting tussen jouw tuin en die van je buren:
[ afbeelding ]
Zonder stromend water, gas en zonder electriciteit. Toch wel aardig van Israël.
Juist ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef telavivnick het volgende:
[..]
daar gaat het niet om . beschietingen naar een buurland wordt gestraft .
waar ook ter wereld zo ook hier
nee hoor doe mij niets .ben ze ook niet dankbaar en haat ze er ook niet om .quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
What you said about my mama?
Liegen en bedriegen?
Je bent gewoon een beetje opgehitst omdat je het niet kan hebben dat Israël zonder Westers mandaat niet eens had bestaan, joh, lul .
verdediging op grond van terror en bestaansrechtquote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist ja.
Er komt een heel volk jouw stuk land overnemen, jou onderdrukken, jouw primaire levensbehoeften afsluiten, tientallen meters hoge muren opgooien, roadblocks inschakelen met het leger op straat etc., maar oh wee als je terugvecht. Dan word je gestraft, want dat is volkomen logisch.
Is gewoon bullshit, kerel. Israël heeft geen bestaansrecht als verdeling op grond van religie als fundament wordt gebruikt.
Waar de voormalige PLO strijdt voor samenleving, strijdt het IDF voor verdeling.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:52 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee hoor doe mij niets .ben ze ook niet dankbaar en haat ze er ook niet om .
alleen wij zijn mensen zoals jij en je moeder en de palies ook en hebben een recht om te leven in vrede.
dat er terroristen en laag aan de grond gefrustreerde hamas en PA mensjes \ijn ,,de boel lopen te verzieken voor hun eigen volk ,en dat van ons.. mag israel daar hard tegen aan gaan . naar mijn mening zijn ze nog te zacht
Je beseft dat alle zelfmoordenaars en grote terroristische acties door Israël zelf in werking worden gesteld?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef telavivnick het volgende:
[..]
verdediging op grond van terror en bestaansrecht
dat deden ze ook in libanon ..?niet!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar de voormalige PLO strijdt voor samenleving, strijdt het IDF voor verdeling.
Het was Israël die Libanon binnenviel. Het was Israël die de hele infrastructuur van Libanon met de grond gelijk maakte.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef telavivnick het volgende:
[..]
dat deden ze ook in libanon ..?niet!
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar de voormalige PLO strijdt voor samenleving, strijdt het IDF voor verdeling.
om de cristenen van de terrorPLO te beschermen die coolbloedig werden afgeslacht als varkens. om dat de PLO een staat wilden stichten in libanon . na dat geprobeerd te hebben in jordanie .quote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het was Israël die Libanon binnenviel. Het was Israël die de hele infrastructuur van Libanon met de grond gelijk maakte.
Niet andersom.
Dus jij hebt liever Hamas dan de PLO ?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef telavivnick het volgende:
[..]
om de cristenen van de terrorPLO te beschermen die coolbloedig werden afgeslacht als varkens. om dat de PLO een staat wilden stichten in libanon . na dat geprobeerd te hebben in jordanie .
maar arafath is een mietje en verlor op alle fronten . maar oke die is al dood zo opgeruimd staat netjes .
kalm aan, denk aan je bloeddruk. Ik heb ook nergens beweerd dat de monarchie het begin was van de Nederlandse staat, dat bracht jij zelf op uit het niets.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zei dat ik de monarchie niet als beginsel van de Nederlandsche staat zie.
Kom jij aan met dat de monarchie begin 19e eeuw is gevormd. ALSOF IK DAT NIET WEET, PRUTSER .
Ja, Gaza, in een oorlogssituatie. Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een strijdende partij om de vijand van nutsvoorzieningen te voorzien. Behalve in die week hadden en hebben ze gewoon water, gas en elektra.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ehm, je bedoelt het tegenovergestelde, lijkt mij.
In onder andere de berichten van Independent & Times Online staat namelijk dat Israël een beleid hanteert waarbij de Gaza strook en andere prominente Palestijnse gebieden worden afgesloten van primaire levensbehoeften als water en electriciteit.
Kan je wel blatent lies neertypen, maar daarbij wordt je gefaal alleen maar duidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |