quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is tenminste onverteerd voer. Ik kon vanochtend stront ruimen.
Merlijn had een halfzachte drol maar half in de kattenbak gelaten. De andere helft zat nu in zijn langharige vacht en aan zijn poot en daarmee maakte hij een heel spoor door de keuken, gang, serre en de slaapkamer. Wij lagen nog op bed en ik zag het gelukkig net zodat ik hem van het bed af kon scheppen voordat hij lekker ging liggen.
Heb hem mee de douche in genomen en hem met een warme natte washand en een beetje milde soap (met dank aan Cat22 die me een paar stukkies van Purple Spark had gestuurd die er mild genoeg voor zijn) afgewassen terwijl hij zo ongeveer tegen de gladde deur op klom
Darana beneden de boel opgeruimd. De anderen waren een hele hulp. Die gingen bij ieder stukje staan dat ik nog niet had opgeruimd
Aanstelleritus if you ask me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh gelukkig. Tis denk ook niet zo erg hoor! Hij al alweer 3 min stil!
Ew! Maar de zeep beviel wel? Zal ik Becky dan effe mailen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Merlijn had een halfzachte drol maar half in de kattenbak gelaten. De andere helft zat nu in zijn langharige vacht en aan zijn poot en daarmee maakte hij een heel spoor door de keuken, gang, serre en de slaapkamer. Wij lagen nog op bed en ik zag het gelukkig net zodat ik hem van het bed af kon scheppen voordat hij lekker ging liggen.
Heb hem mee de douche in genomen en hem met een warme natte washand en een beetje milde soap (met dank aan Cat22 die me een paar stukkies van Purple Spark had gestuurd die er mild genoeg voor zijn) afgewassen terwijl hij zo ongeveer tegen de gladde deur op klom
Darana beneden de boel opgeruimd. De anderen waren een hele hulp. Die gingen bij ieder stukje staan dat ik nog niet had opgeruimd
Ja, de zeep is wel okay, maar het haalt het niet bij Lush. Alleen de geranium en nog iets vind ik lekker. Die is ook voor een extreem gevoelige huid en die bewaar ik vooral voor als het echt winter is en ik overal eczeemplekken heb. Samen met King of skins kom ik zo de winter wel door. En dat scrubzoutsuiker was ook wel lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew! Maar de zeep beviel wel? Zal ik Becky dan effe mailen.![]()
Ik betrapte Yoko net toen ze de bekleding van de mand aan het omgraven was. En net daarvoor stond ze bij de kamerdeur te bedelen.
1+1 = plas dus maar snel de deur richting kattebak opengezet. Met als resultaat een sprintende Yoko en daarna het zeer bevredigende geluid van kattepootjes die een gat naar China groeven.
ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Wat was er in vredesnaam EO aan de reactie van Loveless?
Dan zijn mijn reacties helemaal Jesus Christ Supermushy zeker?
Hoiiiiiiiiiiiiii!
Vrij vanmiddag, hoezee!
Van jou ben ik het gewendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
Wat was er in vredesnaam EO aan de reactie van Loveless?
Dan zijn mijn reacties helemaal Jesus Christ Supermushy zeker?
Hoiiiiiiiiiiiiii!
Vrij vanmiddag, hoezee!
Verwen hem maar lekker als hij weer thuis is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef ElisaB het volgende:
DA belde net; balletje zat in de lies en Fritz maakt het naar omstandigheden prima
Over een uurtje of twee halen we 'm weer op!
Fijn dat er iig eentje is die wat voor je doet. Ik kon er door de verpakking ook niks van ruiken dus was niet echt onder de indruk. En ik houd meer van romige zepen... als ik al zeep gebruik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, de zeep is wel okay, maar het haalt het niet bij Lush. Alleen de geranium en nog iets vind ik lekker. Die is ook voor een extreem gevoelige huid en die bewaar ik vooral voor als het echt winter is en ik overal eczeemplekken heb. Samen met King of skins kom ik zo de winter wel door. En dat scrubzoutsuiker was ook wel lekker.
Ahh.. Die bende van jou ook..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lex knaagt ook altijd zo jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja.
Zeg, baloe vreet de touwtjes van zn touw opTouw maar wegpleuren?
Hij zat echt te kokhalzen net. En dan breek je zn bek open en dan zit het vol met draadjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lex knaagt ook altijd zo jaStomme honden.
en broodje met worst?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
Whehehehe, stelletje spoken!![]()
Ik had een broodje metworst
ja, en hoe kom ik daar? Met de auto, duh. Maar ik weet heul niet waar het isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
Q, lui mormel dat je er bent!
Middelzand 1009 1788 CA Julianadorp
Alsjeblieft
Babynieuws vertellen?quote:
Ik heb geen flauw idee en gok op nee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysepopje, is jouw Arie Boomsma inmiddels al weer es van de boot?
TomTom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, en hoe kom ik daar? Met de auto, duh. Maar ik weet heul niet waar het is
Ik ben er nooit geweest
Stomstom mag ik niet meer mee rijden na het DTH incidentquote:
google maps?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysepopje, is jouw Arie Boomsma inmiddels al weer es van de boot?
Naja zeg...morgen al 2 weken toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee en gok op nee!
Google ´ns in Maps.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest
Routenet!quote:
Mijn bikkelkind heeft een dikke week griep gehad met koorts, koppijn, keelpijn en de hele handel. Hij heeft tot mijn enorme verbazing maar een dag werk verzuimd en is vandaag weer naar school. Hij had pas gisteravond geen koorts of verhoging meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, als je vanmiddag vrij hebt vanaf hoe laat is dat dan?
De middag is toch alweer bijna om?
Ik wil ook minder dan 40 uur in de week werken![]()
Oh, en ik voel een griepje opkomen denk ik, dus ik ga preventief antigrippine slikken
Ik werk maandag de hele dag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, als je vanmiddag vrij hebt vanaf hoe laat is dat dan?
De middag is toch alweer bijna om?
Ik wil ook minder dan 40 uur in de week werken![]()
Oh, en ik voel een griepje opkomen denk ik, dus ik ga preventief antigrippine slikken
Dat lijkt me een superbaan (en niet alleen om de uren)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk maandag de hele dag.
Dinsdag alleen de ochtend, vanaf 13.00 uur vrij (maar altijd nog even boodschappen doen enzo)
Woensdag hele dag.
Donderdag alleen de ochtend, vanaf 13.00 uur vrij.
Vrijdag hele dag.
laarzen van de scapino?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja zeg...morgen al 2 weken toch?
Hij is je wel een heeeeel mooi en duuuur cadeautje verschuldigd nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |