Feedback:quote:
quote:
Er stond dus serieus alleen "vul in"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er stond niet bij dat je moest vervoegen?
truequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja voor de TNT is fucking den Helder dus ook niet echt een piece of cake schijnbaar
Trots op je hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Maes het volgende:
Ik ga jullie vertellen dat mijn werk inbox zo goed als leeg is. Alles weggewerkt.Dat is dit jaar nog niet voorgekomen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feedback:
Fout. U krijgt geen geld terug.
Gelukkig gaat ze een beetje vooruit!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:33 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat heeft mijn schoonmoeder ook inderdaad, veel vocht en slijm.. Ik vind het personeel in Rotterdam wel goed voor de patienten, maar je merkt wel dat er een tekort is aan personeel en tijd etc. Maar goed, ze doen hun best en tot nu toe gaat ze wel vooruit.
Of MM saboteert onze fijne relatie van tegenwoordig en heeft me een verkeerd adres aangesmeerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
true
Alhoewel die andere wel is aangekomen. Dus tnt weets waar ik woons
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Maes het volgende:
Ik ga jullie vertellen dat mijn werk inbox zo goed als leeg is. Alles weggewerkt.Dat is dit jaar nog niet voorgekomen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of MM saboteert onze fijne relatie van tegenwoordig en heeft me een verkeerd adres aangesmeerd
Ja die is natuurlijk bang hequote:
Bij twijfel gewoon doen is mijn devies!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
ikke twijfel of ikke met beer naar het strand ga
Hij zal wel denken, straks gaat mn chick er vandoorquote:
Nou, doeidoei dan maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon doen is mijn devies!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Postvak IN:
Aantal items: 396
'Kopje koffie, timmerman?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
Fijn joh, communicatie tussen verschillende bewoners van dit huis.
Zit ik hier achter de computer (op 1 hoog) zie ik ineens een hoofd voor het raam naast me verschijnen
Een timmerman ofzo denk ik, hij zat een beetje in het kozijn te prikken. Maar waarom weet ik dat niet?Dan zou ik iets anders aandoen dan mn charmante slaapoutfit met mn 'Rotterdammers Do It Better'-shirt (in Amsterdam ja
)
Shirtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
Zit ik hier achter de computer (op 1 hoog) zie ik ineens een hoofd voor het raam naast me verschijnen
Een timmerman ofzo denk ik, hij zat een beetje in het kozijn te prikken. Maar waarom weet ik dat niet?Dan zou ik iets anders aandoen dan mn charmante slaapoutfit met mn 'Rotterdammers Do It Better'-shirt (in Amsterdam ja
)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
)
Fijn he bij mij stonden vorige week de mannen van Eneco voor mijn deur. Mevrouwtje het gas gaat eraf want we moeten gravenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
)
Ineens?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaargh. Sta ik op het punt om we te gaan, gaat die kutbel. Energie service voor de fucking ketel
ja, zonder fucking afspraakquote:
quote:
Het is van Re, 20 jaar oud ofzo, maar een heerlijk slaapshirtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |