Ik begrijp je. Terechte klacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Hier kan ik zo slecht tegen, iemand bij mij op msn, waarvan ik bijna zeker weet dat hij dom is, heeft in z'n naam staan:
"De ene helft van het land moet werken voor de andere helft die geen zin heeft om te werken"
![]()
Open een klacht en verwijs naar dit topic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over die droeftoeters die altijd "royal sadness" te pas en te onpas gebruiken..
Tegenvallertje......
mja, in principe wel, zie TS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over die droeftoeters die altijd "royal sadness" te pas en te onpas gebruiken..
Tegenvallertje......
quote:
Faalhaas.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Tegenvallertje......
Niet zo snel! Is gecorrigeerdquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Koepert het volgende:
Tegenvallertje......
Goed bezig mien jong.quote:
Dat viel natuurlijk niet te verwachten dat dit ging gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Mijn topic is gekaapt. Slotje aub.
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja anders zat er nu een slotje op maar ja!
Het is een goed topic. Je bent gewoon een kutuser.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huilie![]()
![]()
![]()
Als je zulks kuttopic opent kun je zoiets verwachten he.
[ afbeelding ]
quote:
man je hebt het over een of andere MSN lutser die een MSn naam heeft die je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is een goed topic. Je bent gewoon een kutuser.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef PICHT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als jij een dagboek moet kopen voor al je klb topics dan had je nu een boekenkast vol staan. Geef maar gewoon toe dat je geen humor hebt en je nu al een half uur kapot aan het lachen bent omdat je Royal Sadness plaatjes mag plaatsenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
man je hebt het over een of andere MSN lutser die een MSn naam heeft die je niet aanstaat.
Koop je een dagboek of ga naar jippie.nl
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey die met het kroontje is wel goed gevonden !
Nog een plaatje om aan je humorboek toe te voegen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
ROYAL FAGNESS bestaat die ook al ?
Ik voel enige frustratie en jaloezie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog een plaatje om aan je humorboek toe te voegen.
Ja vast. Draai het maar weer om.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik voel enige frustratie en jaloezie.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef AlligatorNL het volgende:
LONGCAT, PLX SAVE US FROM THIS ROYAL SADNESS!
[ afbeelding ]
Again, save us from this fag longcat!quote:
Ja maar,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:06 schreef Aestivate het volgende:
Shortcat pwnt longcat.
[ afbeelding ]
Faalhaas. Plaatjes quotenquote:
Ja dat had ik al doorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Faalhaas. Plaatjes quotenVal dood ofzo.
Wacht maar tot zijn aartsvijand zich aandient!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:08 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja maar,
Longcat pwnt Japan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |