quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er staat ook 'official entrant l.c. film festival'
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
bleek het een fransman te zijn, die allemaal aan het klagen was.
ondertussen is ie allemaal aan het schelden in het frans
ik lieg, beide zijn er niet (meer)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
komen er zo nog wat meer online cod MW1 spelen?
XBL Mainframes
Edwinuss en kneusteun zijn er ook
Morgen maar even downloaden.quote:Dear Valued Customer,
Thank you for pre-ordering Left 4 Dead 2 from GameStop. It has come to our attention that some customers may have received invalid demo codes. If you have not experienced any problems with your code you may disregard this email. If you are experiencing problems redeeming your code, or you have yet to receive a code, please follow the instructions below to redeem your early demo access. We apologize for any inconvenience this may have caused.
1. Sign in to Xbox LIVE account from the Xbox Dashboard, and then select the Marketplace blade.
2. Select “Redeem Code”.
3. Use your controller and the on-screen keyboard to enter your key code, then select “Done.”
4. Your playable demo will download to your Xbox 360 Hard Drive!
Your unique 25-character code is: ........
Nee, jij had te klagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik lieg, beide zijn er niet (meer)
blijft leuk zo met wat fokkers online MW1 hoewel het *** ging![]()
heb zo;n idee dat ik mw2 wel bij de release moet aanschaffen om zulke avondjes te blijven doen![]()
lego gamesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de week LEGO Batman binnen gekregen en die ga ik spelen als er weer een gat in de releaselijst zit. Voor nu gaat Batman mijn kast in, en ik wilde 'm naast LEGO Indiana Jones zetten, maar die stond er nietKan Indy nergens vinden
Gears of War is veel te eng met die monsters enzo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
lego gamesje weet dat die voor peuters gemaakt zijn he?
probeer hem van iemand te fixen die pas een xbox heeft gekocht!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de week LEGO Batman binnen gekregen en die ga ik spelen als er weer een gat in de releaselijst zit. Voor nu gaat Batman mijn kast in, en ik wilde 'm naast LEGO Indiana Jones zetten, maar die stond er nietKan Indy nergens vinden
Dat was mijn versie ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
probeer hem van iemand te fixen die pas een xbox heeft gekocht!
daar zit meestal kung fu pand en lego indy bij
Krijgen we dat.quote:Cannot send code to hotmail address
Voor Gold of MS Points? Gamehubs.com, Livecodes.nl of Gamecardwinkel.nl?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen ervaring met maximuscards.com? Hoe snel leveren ze? Wil de code het liefst nog voor 12'en ontvangen.
edit:
[..]
Krijgen we dat.Iemand een andere optie? Betaalvoorkeur gaat uit naar CC.
Verzendtijd is binnen 10 seconden. Kom ff op msn dan leg ik het u uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen ervaring met maximuscards.com? Hoe snel leveren ze? Wil de code het liefst nog voor 12'en ontvangen.
edit:
[..]
Krijgen we dat.Iemand een andere optie? Betaalvoorkeur gaat uit naar CC.
Ow ja die heb ik ook nog. Nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de week LEGO Batman binnen gekregen
Vreselijkquote:
Ik welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand intresse in 2 dagen gratis GOLD?
xbmc de rede dat ik ook nog een xbox wil hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is een omgebouwde. Bij XBMC kun je instellen welke kleur je ring heeft
Idd oranje, rood en groen, en je kon ook nog knipperen etc.quote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kon dacht ik iets van 3 kleuren voor je lichtje kiezen als je m omgebouwd had.
Ik gebruik het eigenlijk nooit meer, sinds ik Windows7 met Media Center draai icm de 360 met Media Center.quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef gers het volgende:
[..]
xbmc de rede dat ik ook nog een xbox wil hebben
ik heb m alleen al voor al die emulators en roms die erop staan bewaardquote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk nooit meer, sinds ik Windows7 met Media Center draai icm de 360 met Media Center.
Heb hem vanochtend maar weer eens uit de kast gehaald.
quote:
Gold.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor Gold of MS Points? Gamehubs.com, Livecodes.nl of Gamecardwinkel.nl?
24u of minder, maar in het weekend werken ze niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe lang duurt het overigens voordat GH je de code toestuurt? Heb op het moment nog niks ontvangen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |