Mja, eerlijk gezegd ben ik het gewoon vergeten. Weet iemand waar ik naar toe zou kunnen bellen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:39 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo stuur je in mei een defect product op, van 100 euro, en bel je er nooit achteraan?
Gast, zoek eens. Dat nummer heb je binnen 10 sec gevonden als je inlogt bij service.xbox.comquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef Frontier het volgende:
[..]
Mja, eerlijk gezegd ben ik het gewoon vergeten. Weet iemand waar ik naar toe zou kunnen bellen?
Nu regelen. Je hebt 3 jaar rrod garantie. Nu repareren ze hem nog. Binnen een week heb je hem vaak terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Rickk_ het volgende:
gisternacht na tijd spelen van Forza3 RROD gekrege voor het eerst. Ben maar gestopt en volgende dag verdergegaan. Nu werkt hij weer. Alleen mijn xbox komt al uit december 2006 en hij maakte eerst ook nog wel eens wat krasjes op cd's. Zou het het waard zijn om hem op te sturen? Of moet je dan een blijvende RROD hebben of hoe zit dat?![]()
vertel, was het zo ietsquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe ging het einde ookalweer? Ben het weer vergeten
(in spoilers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BF?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
BF?
Einde van HL2:BF: BC 2 ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over HL 2 gesproken, hoogtijd dat ik het weer oppak. Spel staat al bijna een jaar in de kast te rotten.![]()
Zeker! Maar eerst even Gay Tony meepakken. Houdt de afwisseling erinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:09 schreef lkb9000 het volgende:
Nu tijd voor de episodes en niet te vergeten: Portal
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
Reuters in een stuk over het succes van Horror-Games: http://www.reuters.com/article/technologyNews/idUSTRE59T07C20091030?pageNumber=2&virtualBrandChannel=11604quote:Electronic Arts has a pair of horror offerings for gamers. The publisher recently shipped "Dead Space: Extraction" for Wii, which is a prequel to last fall's Xbox 360, PlayStation 3 and PC hit. "Dead Space 2" is in development for next year.
This sci-fi horror franchise pits players against lethal aliens that come in all different monstrous shapes and sizes.
er staat ook 'official entrant l.c. film festival'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er staat ook 'official entrant l.c. film festival'
Ja inderdaad hij is erg tof!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
TBOGT is wel erg tof weerRockstar weet alweer een gave verhaallijn neer te zetten
Ik moet GTA IV nog uitspelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja inderdaad hij is erg tof!
Nja weet nooit welke missie moet gaan doen, ben altijd bang dat als je missie a doet, je missie b nooit meer kan doen.
Wel grappig, af en toe staan er ook poppetjes op de map, ik denk nou ff kijken wat het is!
bleek het een fransman te zijn, die allemaal aan het klagen was.
ondertussen is ie allemaal aan het schelden in het frans
vanavond weer ff verder, maar denk dat ik eerst DJ Hero ga proberen![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zag ik nou ergens iets over cod4 staan??
Zou wel tof zijn om al die kutfransen neer te knuppelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
Ik kom wel weer gezellig de gemiddelde score naar beneden trekkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zag ik nou ergens iets over cod4 staan??
Alleen als je lief doet tegen Aquilaquote:
Laat dan maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alleen als je lief doet tegen Aquila
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kom ook wel ff codden denk ik, als het weer wordt toegestaan.
Ik speelde CoD4 op hoog niveauquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aq heeft cod4 toch niet?
Eerste DLC aangekondigd:quote:
quote:Activision has released the first downloadable content for turntablist opus DJ Hero. Extended Mix Pack 01 features two luxury-length mixes for 480 Microsoft Points on Xbox Live, or £4.79 / ¤5.99 on PlayStation Network.
The first mix mashes 50 Cent and Mary J. Blige's All Of Me up with Queen's Radio Ga Ga, while the second is a headlong collision between DARE by Gorillaz and the classic Public Enemy cut, Can't Truss It.
The next DJ Hero DLC is a little under a month away. 24th November will see the release of David Guetta Mix Pack 01, featuring three remixes of tunes by the French house DJ. You get When Love Takes Over featuring Kelly Rowland, Sexy Chick feat. Akon and On The Dance Floor feat. will.i.am and apl.de.ap (stop it now) of the Black Eyed Peas. The pack hasn't been priced yet.
Die staat al online, zo kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste DLC aangekondigd:
[..]
je woont op de 10e in een flat?quote:
Beter ga je CoD4 halen en kom je online knallen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb maandagmiddag om 3 uur pas weekend![]()
Maar dan ook meteen 1,5 week vakantie dus is het FORZA TIMEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik kan je vertellen dat Aquila geen online games speelt op worms na (of het nu nog zo is, geen idee.)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter ga je CoD4 halen en kom je online knallen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:00 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er staat ook 'official entrant l.c. film festival'
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
bleek het een fransman te zijn, die allemaal aan het klagen was.
ondertussen is ie allemaal aan het schelden in het frans
ik lieg, beide zijn er niet (meer)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
komen er zo nog wat meer online cod MW1 spelen?
XBL Mainframes
Edwinuss en kneusteun zijn er ook
Morgen maar even downloaden.quote:Dear Valued Customer,
Thank you for pre-ordering Left 4 Dead 2 from GameStop. It has come to our attention that some customers may have received invalid demo codes. If you have not experienced any problems with your code you may disregard this email. If you are experiencing problems redeeming your code, or you have yet to receive a code, please follow the instructions below to redeem your early demo access. We apologize for any inconvenience this may have caused.
1. Sign in to Xbox LIVE account from the Xbox Dashboard, and then select the Marketplace blade.
2. Select “Redeem Code”.
3. Use your controller and the on-screen keyboard to enter your key code, then select “Done.”
4. Your playable demo will download to your Xbox 360 Hard Drive!
Your unique 25-character code is: ........
Nee, jij had te klagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik lieg, beide zijn er niet (meer)
blijft leuk zo met wat fokkers online MW1 hoewel het *** ging![]()
heb zo;n idee dat ik mw2 wel bij de release moet aanschaffen om zulke avondjes te blijven doen![]()
lego gamesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de week LEGO Batman binnen gekregen en die ga ik spelen als er weer een gat in de releaselijst zit. Voor nu gaat Batman mijn kast in, en ik wilde 'm naast LEGO Indiana Jones zetten, maar die stond er nietKan Indy nergens vinden
Gears of War is veel te eng met die monsters enzo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
lego gamesje weet dat die voor peuters gemaakt zijn he?
probeer hem van iemand te fixen die pas een xbox heeft gekocht!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de week LEGO Batman binnen gekregen en die ga ik spelen als er weer een gat in de releaselijst zit. Voor nu gaat Batman mijn kast in, en ik wilde 'm naast LEGO Indiana Jones zetten, maar die stond er nietKan Indy nergens vinden
Dat was mijn versie ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
probeer hem van iemand te fixen die pas een xbox heeft gekocht!
daar zit meestal kung fu pand en lego indy bij
Krijgen we dat.quote:Cannot send code to hotmail address
Voor Gold of MS Points? Gamehubs.com, Livecodes.nl of Gamecardwinkel.nl?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen ervaring met maximuscards.com? Hoe snel leveren ze? Wil de code het liefst nog voor 12'en ontvangen.
edit:
[..]
Krijgen we dat.Iemand een andere optie? Betaalvoorkeur gaat uit naar CC.
Verzendtijd is binnen 10 seconden. Kom ff op msn dan leg ik het u uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen ervaring met maximuscards.com? Hoe snel leveren ze? Wil de code het liefst nog voor 12'en ontvangen.
edit:
[..]
Krijgen we dat.Iemand een andere optie? Betaalvoorkeur gaat uit naar CC.
Ow ja die heb ik ook nog. Nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de week LEGO Batman binnen gekregen
Vreselijkquote:
Ik welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand intresse in 2 dagen gratis GOLD?
xbmc de rede dat ik ook nog een xbox wil hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is een omgebouwde. Bij XBMC kun je instellen welke kleur je ring heeft
Idd oranje, rood en groen, en je kon ook nog knipperen etc.quote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kon dacht ik iets van 3 kleuren voor je lichtje kiezen als je m omgebouwd had.
Ik gebruik het eigenlijk nooit meer, sinds ik Windows7 met Media Center draai icm de 360 met Media Center.quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef gers het volgende:
[..]
xbmc de rede dat ik ook nog een xbox wil hebben
ik heb m alleen al voor al die emulators en roms die erop staan bewaardquote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk nooit meer, sinds ik Windows7 met Media Center draai icm de 360 met Media Center.
Heb hem vanochtend maar weer eens uit de kast gehaald.
quote:
Gold.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor Gold of MS Points? Gamehubs.com, Livecodes.nl of Gamecardwinkel.nl?
24u of minder, maar in het weekend werken ze niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe lang duurt het overigens voordat GH je de code toestuurt? Heb op het moment nog niks ontvangen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |