Gelukkig zijn wij er nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
Pff, de enige collega waar vandaag nog een beetje redelijk mee te praten was gaat vroeg naar huis. Zit ik daar alleen met een zooi collega's die elk een klote humeur hebben
Ja en dat gezin sticht dan met elkaar weer een gezin, enzovoorts enzovoorts. En dan op een gegeven moment krijg je Volendamquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef L.no het volgende:
Dorpen zijn alleen leuk als je een gezin sticht.
Roflquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dat gezin sticht dan met elkaar weer een gezin, enzovoorts enzovoorts. En dan op een gegeven moment krijg je Volendam
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dat gezin sticht dan met elkaar weer een gezin, enzovoorts enzovoorts. En dan op een gegeven moment krijg je Volendam
zaterdagavond geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan gaat onze date (wanneer is ie trouwens?) ook niet door.
Ok, is goed. Ik zie je in de rechtzaal over de verdeling van onze spullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
zaterdagavond geloof ik.
Maar goed, dan is het ook over tussen ons ook
Ik zou aanspraak maken op minstens 50% van d'r posts.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, is goed. Ik zie je in de rechtzaal over de verdeling van onze spullen.
* Belt oom Gerard Spong
Prima. Als je het zo wilt spelen kan je het zo krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, is goed. Ik zie je in de rechtzaal over de verdeling van onze spullen.
* Belt oom Gerard Spong
Maareh, gaan we dan nog wel zoenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima. Als je het zo wilt spelen kan je het zo krijgen![]()
* Puala sleept een dure advocaat aan zijn haren mee naar de rechtszaal desnoods
Laten we die rechtzaak toch zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohw. Dan hebben we toch een belangenverstrengeling denk ik
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohw. Dan hebben we toch een persoonsverstrengeling denk ik
Dat was de enige smiley die er een beetje mee te maken hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou als we het zo gaan doen laat maar hoor. Zweepjes hoeft nou ook weer niet
www.loveme.comquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef jna het volgende:
* gaat eens kijken wat ie vanavond gaat bestellen
True lovequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef DjRex89 het volgende:
Ben ik ff weg en meteen wordt er met aanklachten gegooid
goedmaakseksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
Is BTW voorbereiding voor de goedmaaksex..
Goedmaaksex is dé beste sex ever!quote:
Alweer terug?quote:
Ik snap het probleem niet.quote:
Heb jij ooit andere sex gehad dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedmaaksex is dé beste sex ever!
De eerste keer. Alle andere keren moest ie z'n wanprestatie goedmakenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb jij ooit andere sex gehad dan?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
De eerste keer. Alle andere keren moest ie z'n wanprestatie goedmaken
Dat is balen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Ze probeerde 2 mensen te bellen, maar daar had ze beide de voicemail van
Ik heb al honderden keren besteld via internetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef L.no het volgende:
Mijn vader wilt niet dat ik die gratis pizza bestel omdat hij internet niet vertrouwt.
Wat denken jullie.. gewoon bestellen? ^^
Misschien lag het dan aan de seks uberhaubt dat ik daar niets aan vondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedmaaksex is dé beste sex ever!
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef L.no het volgende:
Mijn vader wilt niet dat ik die gratis pizza bestel omdat hij internet niet vertrouwt.
Wat denken jullie.. gewoon bestellen? ^^
Geen goed argument. Die vent is écht koppigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb al honderden keren besteld via internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |