SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Note +2quote:
Just ask, dat is de keyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:12 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook op een date. Ben alleen te laf om iets te doen.
Gewoon vragen/meesleurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:12 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook op een date. Ben alleen te laf om iets te doen.
Ik werd laatst nog afgewezen. Mijn drang om iemand te vragen wordt steeds minder zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Just ask, dat is de keyDe ander durft ook vaak niks te zeggen
Haha, hoe tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef AMDB het volgende:
Was trouwens ook met mijn vriendin zo, na een paar weken daten, vroeg ik: "Hoe vind jij het gaan, wat denk je van het 'officieel' maken?" (misschien niet precies die woorden). Zegt zij: "ik weet het niet, wat denk jij?" Ik: "Ja wat mij betreft wel!" Zegt zij: "Ja wat mij betreft ook!"
Ja, bij de kraag vatten zo van: "We gaan nú iets drinken/film/eten!"quote:
Beter tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef AMDB het volgende:
Was trouwens ook met mijn vriendin zo, na een paar weken daten, vroeg ik: "Hoe vind jij het gaan, wat denk je van het 'officieel' maken?" (misschien niet precies die woorden). Zegt zij: "ik weet het niet, wat denk jij?" Ik: "Ja wat mij betreft wel!" Zegt zij: "Ja wat mij betreft ook!"
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog afgewezen. Mijn drang om iemand te vragen wordt steeds minder zo.
Ruk zn kleren van het lijf en ga op em zittenquote:
Als je hem eens niet spoilert kan het zijn dat hij iemand opvaltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
Niemand vindt mijn plaatje in de OP leuk?
Tja, dat is zijn fout.. Niet die van jou..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog afgewezen. Mijn drang om iemand te vragen wordt steeds minder zo.
Ah, dat zag ik vaak in anime. Was het maar in RL ook zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, bij de kraag vatten zo van: "We gaan nú iets drinken/film/eten!"
Ik dacht aan de medemensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je hem eens niet spoilert kan het zijn dat hij iemand opvalt
Niemand houd je tegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, dat zag ik vaak in anime. Was het maar in RL ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |