des de sneller zit jij aan je 3 contracten, waardoor die iemand anders gaat zoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef Chinless het volgende:
TS, dat maak jou toch niet uit. Des te sneller zit jij aan je 3 contracten die later om gezet wordt naar een vaste job
Daar had ik al gekeken, staat niets over duur van het contract, dat je 4e contract of na 3 jaar vast is wist ik wel, weet alleen niet of een verlenging de zelfde duur moest hebben.quote:
en dat is dus mijn angstquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
des de sneller zit jij aan je 3 contracten, waardoor die iemand anders gaat zoeken
Hij mag alles aanbieden wat hij wilt (binnen de wet uiteraard).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar had ik al gekeken, staat niets over duur van het contract, dat je 4e contract of na 3 jaar vast is wist ik wel, weet alleen niet of een verlenging de zelfde duur moest hebben.
[..]
en dat is dus mijn angst
de reden is volgens mn baas (en zijn baas, de directeur) de crisis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:31 schreef Civilian het volgende:
Mjah het zou mij geen motiverende indruk geven als m'n contract met een korte periode verlengd zou worden dan die van mn huidige contract.
Vraag je baas eens waarom?
jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij mag alles aanbieden wat hij wilt (binnen de wet uiteraard).
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Dj_unkie het volgende:
en als je gewoon zegt dat je er niet mee eens bent en minimaal een 6 maanden contr wil, anders ga je op zoek naar iets anders?
Nee helaas niet aangezien ik daar niets van bakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah joh. Je kan altijd nog met de paal wat centen verdienen.
met haar leeftijd mag het zelfs 4xquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
des de sneller zit jij aan je 3 contracten, waardoor die iemand anders gaat zoeken
dus mn 5e moet vast zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met haar leeftijd mag het zelfs 4x
weet ik, ik ga ook niet miepen tegen mn baas maar vroeg het me wel af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
TS, ik denk dat je al blij mag zijn dat ze je überhaupt iets aanbieden. Een contract van 3 maanden is gewoon toegestaan, ze hoeven niet met dezelfde periode te verlengen.
dat is dus wat TS wil weten of ze dat ook mogenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
TS, ik denk dat je al blij mag zijn dat ze je überhaupt iets aanbieden. Een contract van 3 maanden is gewoon toegestaan, ze hoeven niet met dezelfde periode te verlengen.
quote:
Kan ik me voorstellen, was ook niet zo bedoeldquote:weet ik, ik ga ook niet miepen tegen mn baas maar vroeg het me wel af.
Wil wel waar ik recht op heb
na de 4de of een periode van 4 jaar op dit momentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus mn 5e moet vast zijn?
[..]
weet ik, ik ga ook niet miepen tegen mn baas maar vroeg het me wel af.
Wil wel waar ik recht op heb
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met haar leeftijd mag het zelfs 4x
Sinds wanneer is dat wetsvoorstel al effectief geworden dan? Volgens Postbus 51 namelijk nog niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na de 4de of een periode van 4 jaar op dit moment
het was na de 3de contractverlening of periode van 3 jaar.
dit is voor jongeren onder de 27 nu tijdelijk verhoogd ivm de recessie.
Niet. Is nog steeds een voorstel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is dat wetsvoorstel al effectief geworden dan?
Ik schrok al, dacht al dat ik het gemist had.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet. Is nog steeds een voorstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |