abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:31:46 #201
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_74107297
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Misan het volgende:

[..]

ja, zo maken die bedrijven winst namelijk en kunnen ze bijvoorbeeld jouw pensioen garanderen
Altans, dat is wat ze je willen laten geloven
pi_74107315
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:31 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Nee laten we anarchie gaan doen, dan zal het stukken beter gaan met dit land
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:33:21 #203
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_74107346
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, een ideologie die 40 jaar terug wellicht nog een doel had, nu totaal niet.
En dan al die faalhazen hier die het op allerlei manieren proberen goed te praten
Dit dus.

Ze proberen het inderdaad goed te praten en geloven er zelf ook nog in.

Maar ja wat wil je als je een IQ hebt die nog lager is dan de luchtdruk in een fietsband.

Ze kunnen niets en willen het ook niet proberen. Asociaal tuig.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_74107423
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:31 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

oh is het anders dan?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:36:20 #205
122997 zquing
Drama Junk
pi_74107425
Krakers, waar de mannen lang haar hebben en de vrouwen kort
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74107772
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Misan het volgende:

[..]

ja, zo maken die bedrijven winst namelijk en kunnen ze bijvoorbeeld jouw pensioen garanderen
Ik weet niet bij welk pensioen fonds jij zit, maar die van mij hebben geld verloren.
pi_74108060
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

De hele hetze tegen het kraken hebben de krakers ook te danken aan hun imagoprobleem.
Als het keurig verzorgde mensen waren
Het is toch zeker niet de schuld van de krakers dat het klootjes volk niet verder kijkt dan oppervlakkigheden zoals haar- en klederdracht?
pi_74108288
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik weet niet bij welk pensioen fonds jij zit, maar die van mij hebben geld verloren.
die van mij ook, maar zijn wel binnen de marge gebleven. ik heb verstandig genoeg namelijk gekozen voor zo risicovrij mogelijk investeren, dus slechts 2 of 3 procent van mijn ingelegde kapitaal wordt belegd. Nadeel is natuurlijk wel dat het best wel eens karig uit de hoek zou kunnen komen, maar dat heb ik graag over voor niet het risico lopen dat er veel geld van mij verloren gaat.

je hebt er uiteindelijk zelf voor gekozen wat ze met je geld gingen doen
pi_74108327
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:04 schreef Misan het volgende:

[..]

die van mij ook, maar zijn wel binnen de marge gebleven. ik heb verstandig genoeg namelijk gekozen voor zo risicovrij mogelijk investeren, dus slechts 2 of 3 procent van mijn ingelegde kapitaal wordt belegd.
En de rest? Administratieve kosten?
pi_74108375
Krakers
pi_74108428
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is toch zeker niet de schuld van de krakers dat het klootjes volk niet verder kijkt dan oppervlakkigheden zoals haar- en klederdracht?
ja wel dus. dat ze zich niet aanpassen aan de gebruiken van deze maatschappij heeft dit tot resultaat.
pi_74108437
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef zovty het volgende:

[..]

En de rest? Administratieve kosten?
ja dat heb je toch ook zelf in de hand door te kiezen voor een bepaald pensioenfonds?
pi_74108453
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:09 schreef Misan het volgende:

[..]

ja wel dus. dat ze zich niet aanpassen aan de gebruiken van deze maatschappij heeft dit tot resultaat.
Dus het is eigenlijk pas goed als iedereen er hetzelfde uitziet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:11:51 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_74108482
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, een ideologie die 40 jaar terug wellicht nog een doel had, nu totaal niet.
En dan al die faalhazen hier die het op allerlei manieren proberen goed te praten
Dat vind ik ook om te , dat goedpraten.
pi_74108537
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus het is eigenlijk pas goed als iedereen er hetzelfde uitziet?
nee, dat zeg ik niet.

het algemene beeld dat heerst van mensen met gescheurde kleding in alle kleuren, arafat-sjaaltjes in combinatie met geverfd en geschoren haar of in combinatie met dreadlocks is dat ze links stemmen, kraken, zichzelf vastketenen aan hekken of bomen en voortdurend moeten blijven provoceren om de maatschappij waar ze tegen zijn maar zo veel mogelijk tot last te zijn.
pi_74108633
Ik ben wel voor krakers,
misschien is die foto wel het meest voorkomende beeld van krakers
maar ken er genoeg die er niet "zo" uit zien
en die gewoon een baan hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door SW8810 op 27-10-2009 13:17:39 (toevoeging) ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:16:51 #217
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74108635
Leegstand van huizen is veel fijner ja, 9 van 10 krakers hebben totaal geen kwade bedoelingen. Ik mag hun denk wijze wel, ik heb namelijk ook liever dat huisvesting gewoon benut wordt ipv leegstand.

En sowieso, mensen alleen maar beoordelen op hun uiterlijk. Rot op man. Dit zijn toch ook gewoon mensen.
pi_74108697
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:16 schreef ynuhh het volgende:
Leegstand van huizen is veel fijner ja, 9 van 10 krakers hebben totaal geen kwade bedoelingen. Ik mag hun denk wijze wel, ik heb namelijk ook liever dat huisvesting gewoon benut wordt ipv leegstand.

En sowieso, mensen alleen maar beoordelen op hun uiterlijk. Rot op man. Dit zijn toch ook gewoon mensen.
wie ben jij om te oordelen over andermans bezittingen?

jij gebruikt je fiets toch niet dus gebruik ik 'm zonder dat jij dat wilt
pi_74108739
quote:
Dat er bedrijfspanden leeg staan en bijgebouwd worden terwijl er woningnood is vind ik ook belachelijk. Maar daar is bijvoorbeeld anti-kraak een goede oplossing voor.

In mijn ogen is de woningnood vooral een excuus om ongelimiteerd de low-life uithangend een pand uit te wonen en niet te betalen voor voorzieningen. Een beetje tegen de maatschappij aantrappend, daarbij uit het oog verliezend dat het diezelfde maatschappij is die hun kansloze leventje bekostigd.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_74108747
quote:

Echt hé, wat is het toch dat mensen maar denken zodra iets niet gebruikt word dat je het je toe mag eigenen

Dus als jij je auto niet gebruikt mag ik 'm zo wel ff jatten en gaan gebruiken en ben jij hem gewoon kwijt, zonder vergoeding of iets. Ik rijd hem lekker total loss en dan mag jij hem weer op laten knappen.

Want ach ja, al die auto's die maar stil staan altijd op dezelfde parkeerplaats is ook niks
pi_74108766
quote:

Mijn huis = mijn eigendom, al laat ik dat 10 jaar leeg staan, dan geeft je dat geen recht om het maar in "beslag" te nemen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74108789
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:09 schreef Misan het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog mensen die de gebruiken van de maatschappij tegengaan, anders zaten we net als de romeinen nog met z'n allen op straat gezellig te poepen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:24:25 #223
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74108838
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Echt hé, wat is het toch dat mensen maar denken zodra iets niet gebruikt word dat je het je toe mag eigenen

Dus als jij je auto niet gebruikt mag ik 'm zo wel ff jatten en gaan gebruiken en ben jij hem gewoon kwijt, zonder vergoeding of iets. Ik rijd hem lekker total loss en dan mag jij hem weer op laten knappen.

Want ach ja, al die auto's die maar stil staan altijd op dezelfde parkeerplaats is ook niks
Die vergelijking met een auto kan ik niet helemaal plaatsen, aangezien een woning van levensbelang is en een auto niet. Ik vind wel dat krakers een pand netjes moeten houden aangezien het eigendom van iemand anders is. Maar leegstand van panden terwijl er zat mensen opzoek zijn naar huizen vind ik ook niet kunnen.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:26:22 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_74108901
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat er bedrijfspanden leeg staan en bijgebouwd worden terwijl er woningnood is vind ik ook belachelijk. Maar daar is bijvoorbeeld anti-kraak een goede oplossing voor.

In mijn ogen is de woningnood vooral een excuus om ongelimiteerd de low-life uithangend een pand uit te wonen en niet te betalen voor voorzieningen. Een beetje tegen de maatschappij aantrappend, daarbij uit het oog verliezend dat het diezelfde maatschappij is die hun kansloze leventje bekostigd.
Juist!
pi_74108921
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Die vergelijking met een auto kan ik niet helemaal plaatsen, aangezien een woning van levensbelang is en een auto niet. Ik vind wel dat krakers een pand netjes moeten houden aangezien het eigendom van iemand anders is. Maar leegstand van panden terwijl er zat mensen opzoek zijn naar huizen vind ik ook niet kunnen.
Onzin, er is geen "tekort".
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')