hardwerkende mensen als in linkse junks die andermans eigendommen openbrekken om er een massale teringzooi van te maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Joh, als je fiets gejat wordt willen ze niet eens aangifte aannemen.
Ik vind het prima dat er dagbesteding wordt georganiseerd in de vorm van 'politie', maar laat de hardwerkende mensen gewoon met rust.
Die werken in ieder geval harder om hun doel te bereiken dan de rijke stinkerd die z'n huis maar laat verotten ist niet?!?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hardwerkende mensen als in linkse junks die andermans eigendommen openbrekken om er een massale teringzooi van te maken?
Is toch ook hard werken...hard een mooi gebouw naar de kloten werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hardwerkende mensen als in linkse junks die andermans eigendommen openbrekken om er een massale teringzooi van te maken?
God heeft je een stel hersens gegeven om er mee na te denken, niet om er maar klakkeloos anti-overheid / anti-gevestigde orde uitspraken mee te gaan bleren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:33 schreef godigita het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zeg ik toch ook letterlijk? Ik ga het zelf niet doen, dus dan is het minste wat ik kan doen sympathiseren? Ik zie niet wat daar zo slecht aan is. Beter dan het compleet willen uitroeien.
Het is maar wat je 'werken' noemt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Die werken in ieder geval harder om hun doel te bereiken dan de rijke stinkerd die z'n huis maar laat verotten ist niet?!?!
Ben ik een speculant die profiteert van anderen? Ik loop dat risico niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is maar wat je 'werken' noemt.
Eens kijken hoe leuk je het vind als een of ander obscuur clubje als idealen heeft om al jouw eigendommen af te pakken en toe te eigenen omdat ze vinden dat je er niet goed mee omgaat
Nee maar je weet nooit welke club junks ineens iets als hun idealen bestempeld en wie dan de lul isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben ik een speculant die profiteert van anderen? Ik loop dat risico niet.
klopt helemaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef zatoichi het volgende:
kut ff drukt op werk en gelijk kan ik neit meer aanhaken in de "discussie" in dit topic.
Zit ik er ver naast als ik dit topic samenvat als:
Een vergaarbak van mensen met fascistische ideeën (voor het peleton, minder waard dan vee etc.) die als voornaamste argument gebruiken dat krakers niet werken, zonder dat dit aangetoond wordt, maar op een of andere manier zelf blijkbaar ook tijd over hebben om zich enorm druk hierover te maken op Internet?
En volgens mij profiteren de krakers van anderen, niet de huizeneigenaren. Of tenminste, genoeg huiseigenaren zijn ook totaal gestoord en huisjesmelkers, maar je bent geen haar beter als je daar dan maar weer van gaat profiteren door te kraken en de buurt te verneukenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar je weet nooit welke club junks ineens iets als hun idealen bestempeld en wie dan de lul is![]()
Jij komt vaker op internet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef zatoichi het volgende:
kut ff drukt op werk en gelijk kan ik neit meer aanhaken in de "discussie" in dit topic.
Zit ik er ver naast als ik dit topic samenvat als:
Een vergaarbak van mensen met fascistische ideeën (voor het peleton, minder waard dan vee etc.) die als voornaamste argument gebruiken dat krakers niet werken, zonder dat dit aangetoond wordt, maar op een of andere manier zelf blijkbaar ook tijd over hebben om zich enorm druk hierover te maken op Internet?
Ik daag je uit om op een dag wakker te worden met een groene hanenkam in je haar. Dus zonder verzorgingquote:
Wat een goed punt, het is dat de gehele krakerpopulatie in nederland uit jouw oud-klasgenoot bestaat anders was dit een behoorlijk slecht argument geweest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is nog een gefundeerde ook, zie het toch met mijn eigen ogen. Hell, een oud-klasgenoot is tegenwoordig "kraker" en toen al was het een notoire drugsgebruiker. Hij voelt zich naar eigen zeggen helemaal thuis, gewoon lekker je gang gaan etc.
Dat zegt hij zelf, kwam hem laatst in het centrum zelf tegen
jazeker, en omdat er totaal geen woningnood is besluit de overheid gewoon maar zoveel woningen rond utrecht bij te bouwen , omdat ze dat leuk vinden en dan kunnen die bouwvakkers nog lekker iets doen weetjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is kansloos, debiel, heeft totaal geen nut meer en werkt criminaliteit en drugsgebruik in de hand. Dus ik zie niet in wat er mis is met het verbieden. Nederland heeft een van de beste sociale stelsels. Woningnood is er niet meer. Dus kraken is totaal overbodig geworden.
Terecht dat er een anti-kraakwet komt, en ik hoop dat die met waar nodig met harde hand gehandhaaft word.
Andermands eigendommen blijf je gewoon vanaf, je kan niet even gaan bepalen dat het niet goed gebruikt word en jij het dan maar over gaat nemen![]()
Genoeg andere wegen om zoiets aan te kaarten
De hele hetze tegen het kraken hebben de krakers ook te danken aan hun imagoprobleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is de reden dat ze er altijd zo ranzig uitzien ?
Kunnen ze niet eens een keertje in pak gaan protesteren en die smerige haar wassen ?
Mensen die zich niet verzorgen
Onverzorgd uitzien = veel minder kans op werk... wat 100% logisch is.
Er word ook weleens wat gesloopt weet je? En de bevolking groeitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wat een goed punt, het is dat de gehele krakerpopulatie in nederland uit jouw oud-klasgenoot bestaat anders was dit een behoorlijk slecht argument geweest.
[..]
jazeker, en omdat er totaal geen woningnood is besluit de overheid gewoon maar zoveel woningen rond utrecht bij te bouwen , omdat ze dat leuk vinden en dan kunnen die bouwvakkers nog lekker iets doen weetje
Ja, want we weten allemaal dat je pas woningen gaat bouwen als de woningnood ontzettend hoog is, niet als je bijvoorbeeld een stad wil laten groeien. Wat dat betreft heb je wel een heel sterk argument.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Syb-rund. het volgende:
jazeker, en omdat er totaal geen woningnood is besluit de overheid gewoon maar zoveel woningen rond utrecht bij te bouwen , omdat ze dat leuk vinden en dan kunnen die bouwvakkers nog lekker iets doen weetje
Klopt, maar schijnbaar willen ze zich niet aan de regels houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
De hele hetze tegen het kraken hebben de krakers ook te danken aan hun imagoprobleem.
Als het keurig verzorgde mensen waren die zich netjes aan de kraakwet hielden was er waarschijnlijk niet aan de kraakwet getornd geweest.
ja, zo maken die bedrijven winst namelijk en kunnen ze bijvoorbeeld jouw pensioen garanderenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, die speculeren. Gokken met andermans geld.
Eens, een ideologie die 40 jaar terug wellicht nog een doel had, nu totaal niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Kluts het volgende:
Krakers, ik heb er echt geen goed woord voor over.
In mijn ogen is het gewoon tuig wat hun asocialiteit nog goed probeert te praten met een of andere onzinnige ideologie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |