Hoezo kortzichtig? Ik ben er zelf bij geweest, en ben ook wel eens in "de onderbroek" of "de Rode Hoed" geweest...dat vage kraaktheaterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Agiath het volgende:
Trouwens triest om te zien dat ook modjes zo kortzichtig zijn, begint steeds meer op Geenstijl te lijken hier.
hoezo kortzichtig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Agiath het volgende:
Trouwens triest om te zien dat ook modjes zo kortzichtig zijn, begint steeds meer op Geenstijl te lijken hier.
Wat een gebasel die tweede alineaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef godigita het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit niet in 'het wereldje'. Daar heb ik geen zin in, tijd voor, en ook niet genoeg kennis van allllllle rechten en plichten die je als kraker hebt noch zin om me daarin te verdiepen. Want in tegenstelling tot de hier heersende overtuiging, is succesvol kraken zo makkelijk nog niet. Wat iedereen wel of niet doet zal me een worst wezen, als die lui in bovengenoemd voorbeeld een oprotpremie accepteren, en het pand niet verlaten als het bestemmingsplan goed is en het netjes wordt opgeknapt, om woonruimte(of andersoorts bestemming welke nog enig nut heeft voor de samenleving)in te maken(wat ik betwijfel), dan zijn ze fout bezig. En? Dus?
Wat ik wel graag zie is enige weerstand tegen de 'gevestigde orde', die lang zo rooskleurig niet is. Mensen wanen zich over het algemeen iets te beschermd en veilig in het 'sociale vangnet', hebben een hoop verwachtingen en eisen, klagen desalniettemin over al het geld dat ze ervoor moeten neertellen en vergeten bovenal even hoe al die voorzieningen zijn ontstaan. Echt niet door achterover te leunen, en zonder morren te doen wat er gezegd werd, ja te knikken en te vertrouwen op de regering of wat dan ook. Daar is voor gevochten, net zoals voor alle rechten die we nu hebben. En ik zie niet in waarom dat nu ineens niet meer nodig is. Er zijn nog genoeg zaken die beter kunnen of, moeten, en die op een laag vuurtje ergens onderop de lijst-van-aanpak staan, als dat ooit al gebeurt. Dus, als er mensen zijn met de drive om er wat beters van te maken en een methode zien om dat te doen, more power to them. En kom nou niet weer aanzetten met, 'ja maar die en die deed dat en dat en en en'. Dat zal allemaal best, maar dan zijn er nog steeds voor die persoon 2 anderen die niet zoveel negatieve aandacht trekken, en een wat nobeler doel voor ogen hebben. En dan ben ik blij.
Want modjes mogen geen mening hebben?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Agiath het volgende:
quote:
Want om op het knopje "slotje zetten" te drukken en af en toe een topic verplaatsen moet je openminded zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Agiath het volgende:
Het is nog een gefundeerde ook, zie het toch met mijn eigen ogen. Hell, een oud-klasgenoot is tegenwoordig "kraker" en toen al was het een notoire drugsgebruiker. Hij voelt zich naar eigen zeggen helemaal thuis, gewoon lekker je gang gaan etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want modjes mogen geen mening hebben?![]()
Mens leer lezen, waar zeg ik het dat het Opel logo isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef godigita het volgende:
[..]!! Jij denkt dat het krakerlogo het Opel logo is?
Nou ja, ik ben mijn ei wel kwijt, ik ga maar eens wat nuttigs doen in plaats van me aan jouw derdehands, op 0 eigen inzicht of ervaring gebaseerde vooroordelen, of sorry, meningte ergeren.
Nee, die speculeren. Gokken met andermans geld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef Misan het volgende:
[..]
maar die werken wel! betalen veel meer belasting dan de meeste mensen in Nederland en die paar parkeerboetes maken relatief gezien geen fuck uit. Krakers en ander werkschuw tuig brengen de staat alleen maar overlast en als ze iets moeten betalen dan is de staat de boosdoener.
Ze haalt wel meer dingen door elkaar....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mens leer lezen, waar zeg ik het dat het Opel logo is![]()
![]()
Om 6 uur is de straat verlichting nog niet eens aan, maar die wouten willen nog snel even hun quotum halen voor ze bij moeders aan de soep aan kunnen schuiven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht dat je een boete krijgt. Levensgevaarlijk, dat fietsen zonder licht.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Om 6 uur is de straat verlichting nog niet eens aan, maar die wouten willen nog snel even hun quotum halen voor ze bij moeders aan de soep aan kunnen schuiven.
Ah, een internet-rebel, wel sympathie hebben voor de weerstand, maar zelf meedoen? Ho maar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef godigita het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit niet in 'het wereldje'. Daar heb ik geen zin in, tijd voor, en ook niet genoeg kennis van allllllle rechten en plichten die je als kraker hebt noch zin om me daarin te verdiepen. Want in tegenstelling tot de hier heersende overtuiging, is succesvol kraken zo makkelijk nog niet. Wat iedereen wel of niet doet zal me een worst wezen, als die lui in bovengenoemd voorbeeld een oprotpremie accepteren, en het pand niet verlaten als het bestemmingsplan goed is en het netjes wordt opgeknapt, om woonruimte(of andersoorts bestemming welke nog enig nut heeft voor de samenleving)in te maken(wat ik betwijfel), dan zijn ze fout bezig. En? Dus?
Wat ik wel graag zie is enige weerstand tegen de 'gevestigde orde', die lang zo rooskleurig niet is. Mensen wanen zich over het algemeen iets te beschermd en veilig in het 'sociale vangnet', hebben een hoop verwachtingen en eisen, klagen desalniettemin over al het geld dat ze ervoor moeten neertellen en vergeten bovenal even hoe al die voorzieningen zijn ontstaan. Echt niet door achterover te leunen, en zonder morren te doen wat er gezegd werd, ja te knikken en te vertrouwen op de regering of wat dan ook. Daar is voor gevochten, net zoals voor alle rechten die we nu hebben. En ik zie niet in waarom dat nu ineens niet meer nodig is. Er zijn nog genoeg zaken die beter kunnen of, moeten, en die op een laag vuurtje ergens onderop de lijst-van-aanpak staan, als dat ooit al gebeurt. Dus, als er mensen zijn met de drive om er wat beters van te maken en een methode zien om dat te doen, more power to them. En kom nou niet weer aanzetten met, 'ja maar die en die deed dat en dat en en en'. Dat zal allemaal best, maar dan zijn er nog steeds voor die persoon 2 anderen die niet zoveel negatieve aandacht trekken, en een wat nobeler doel voor ogen hebben. En dan ben ik blij.
Mwa, ik zou liever niet van die gewelddadige mannetjes, zoals Mister ME hier, als collega willen hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik zou zeggen, ga zelf eens als wetshandhaver aan de slag. Make the world a better place
Nee klopt, stoer praten over boobytraps en bommen in gebouwen is veel leuker, om dat soort mensen als huisgenoot te hebben. Rollen in elkaars naalden ftwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, ik zou liever niet van die gewelddadige mannetjes, zoals Mister ME hier, als collega willen hebben.
Dat klopt, dat zeg ik toch ook letterlijk? Ik ga het zelf niet doen, dus dan is het minste wat ik kan doen sympathiseren? Ik zie niet wat daar zo slecht aan is. Beter dan het compleet willen uitroeien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, een internet-rebel, wel sympathie hebben voor de weerstand, maar zelf meedoen? Ho maar.
Zegt genoeg over jou
Ik verkoop nog liever m'n reet achter het station dan bij de klabakken te gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik zou zeggen, ga zelf eens als wetshandhaver aan de slag. Make the world a better place
Dus als er ooit iets van jou gejat wordt, ga je ook geen aangifte doen bij "de klabakken"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik verkoop nog liever m'n reet achter het station dan bij de klabakken te gaan..
Het is kansloos, debiel, heeft totaal geen nut meer en werkt criminaliteit en drugsgebruik in de hand. Dus ik zie niet in wat er mis is met het verbieden. Nederland heeft een van de beste sociale stelsels. Woningnood is er niet meer. Dus kraken is totaal overbodig geworden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:33 schreef godigita het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zeg ik toch ook letterlijk? Ik ga het zelf niet doen, dus dan is het minste wat ik kan doen sympathiseren? Ik zie niet wat daar zo slecht aan is. Beter dan het compleet willen uitroeien.
Ik ben totaal niet geweldadig. Lezen is lastig he?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwa, ik zou liever niet van die gewelddadige mannetjes, zoals Mister ME hier, als collega willen hebben.
Joh, als je fiets gejat wordt willen ze niet eens aangifte aannemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus als er ooit iets van jou gejat wordt, ga je ook geen aangifte doen bij "de klabakken"
Heb ik het over jou dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet geweldadig. Lezen is lastig he?!
Maarja, dat kun je ook niet verwachten van een wetshandhaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |