Heb ik haar echt niet genoemd ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Waarom noemt niemand die vreselijke Lucille Werner?
Ja die heeft een spleenheupquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:39 schreef bloodymary het volgende:
Die mag je niet haten, want die is een beetje gehandicapt!
jensen is juist leuk!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:08 schreef vronie het volgende:
Jensen weer terug.
Een kwal van de eerste orde
Ja. Afschuwelijke gezichtsvorm heeft zij, en dan met name die glimmende centenbakquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Yenthe het volgende:
Nikki Plessen. Als ik haar tegenkom tijdens het zappen, krijg ik spontaan zin om haar uit mijn beeldscherm te trekken en haar hoofd vakkundig te verbouwen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef Countess het volgende:
Barbara uit Meerdijk natuurlijk!
[ afbeelding ]
Huup huup, Barbaratruc!
Die was ik nog vergeten. Komt verschrikkelijk nep over, maar duikt om de een of andere reden steeds op als ik zit te zappen. Soms ook in programma's die met een andere presentatrice best aardig zouden zijn, helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Yenthe het volgende:
Nikki Plessen. Als ik haar tegenkom tijdens het zappen, krijg ik spontaan zin om haar uit mijn beeldscherm te trekken en haar hoofd vakkundig te verbouwen.
Goed uit? Ik vind het één van de lelijkste meiden die ik ooit in al die jaren voor TMF heb zien werkenquote:Op zondag 8 november 2009 05:39 schreef female81 het volgende:
Tja, ze ziet er goed uit. Lef heeft ze ook wel.
Ze heeft een heel mooi lijf, dat valt me echt op als ik haar op tv zie. Haar gezicht vind ik óók niet lelijk, afgezien van haar arrogante uitstraling. Maar ja, dat zijn meteen bijna de enige positieve dingen die ik over de hele persoon Saar Koningsberger te zeggen heb.quote:Op zondag 8 november 2009 06:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed uit? Ik vind het één van de lelijkste meiden die ik ooit in al die jaren voor TMF heb zien werkenEcht een lelijk eendje. Ze is echt verre van mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |