Hij had een mooie tribute vanavond. Vandaar dit topic.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Laat me
Ik heb het altijd zo gedaan
Kut waar is die cd?
Wil je dan liever:quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had een mooie tribute vanavond. Vandaar dit topic.
Marco is al iets beter ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wil je dan liever:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of erger nog:
[ afbeelding ]
Woon je in een grot?quote:
Studentenpand. Grot was rustiger geweest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Woon je in een grot?
[ afbeelding ]
Ik ben ouder dan jij schat ik in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef DrDentzz het volgende:
Fransje Bauer.![]()
Geliefd bij het gewone volk. Ramses is alleen bekend in de grachtengordel.
Bij mij ook. Mijn familie heeft mij Shaffy bijgebracht, verder niet veel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij schat ik in.
Bij de 40-plussers is ie een icoon
Ik ken Frans en z'n nummers zonder dat mij dat bijgebracht is. Hij zit in het DNA van de Nederlander.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bij mij ook. Mijn familie heeft mij Shaffy bijgebracht, verder niet veel.
Jouw keuken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Studentenpand. Grot was rustiger geweest.
Dan eerder zijn maat Johnny Kraaijkampquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat Rijk de Gooijer nog wat hoger scoort.
Nee wij hebben nazi-kampf-mentaliteit. Zo'n rommel zal het nooit worden.quote:
Ramses is veulll aaibaarderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:47 schreef Yi-Long het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan eerder zijn maat Johnny Kraaijkamp
Of Balkenende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:47 schreef Yi-Long het volgende:
In de top-2000 staat ie wel op één.quote:
Pssst, niet meer.quote:
Zijn tekstschrijver Lennart Nijgh was oerlelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef Miam het volgende:
[..]
Pssst, niet meer.![]()
Maar Boudewijn blijft mijn nr1. wat een artiest.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn tekstschrijver Lennart Nijgh was oerlelijk.
Bakvissen wisten vaak niet dat Boudewijn zijn teksten niet zelf schreef en had groupies bij de vleet.
Hij maakt zichzelf lelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 17:34 schreef mediaconsument het volgende:
Hij is ook nogsteeds geliefd, en bekend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook erg lelijk.
Dan gaat de prijs voor de meest geliefde Nederlander aan hem voorbij.quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf lelijk.
En hij zal heus niet geliefd zijn door de CDA stemmers.
Ach Lennaert ja..quote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bakvissen wisten vaak niet dat Boudewijn zijn teksten niet zelf schreef en had groupies bij de vleet.
Dat is een held voor het leven. Lieve man.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] George Kooymans
Deze mooie knappe Earring zang/ gitarist..
Dat is zo een Bekende Allochtoniër.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Countess het volgende:
Hoe kon ik Sinterklaas nou vergeten!
En dan wel de echte!
[ afbeelding ]
K vind m ook lief!!!quote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
marc-marie huybrechtsvind hem een lieverdje en erg grappig !
Oh ja nu je het zegt. Een vent met een baard, jurk en vermomde zwarte mannen op een onbestemd roetschip....quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is zo een Bekende Allochtoniër.
Geen BNer dus.
Eén van onze weinige rockhelden.quote:
Nee, dat weten de bakvissen en iets oudere vissen van nu ook niet over Marco Borsato....quote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vallen de bakvissen van nu dan op Macro Castrato of liever op John Ewbank?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, dat weten de bakvissen en iets oudere vissen van nu ook niet over Marco Borsato....
Juistquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, dat weten de bakvissen en iets oudere vissen van nu ook niet over Marco Borsato....
Huh!? Mocht ik hem niet vermoorden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Countess het volgende:
Nee dat verbaast me ten zeerste...
Leeft Tong nog wel, ik zie al een tijd geen enkele post meer van hem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |