Duhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Patholoog anatoom is tof mens. Heb je de film Pathology gezien?
JAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Patholoog anatoom is tof mens. Heb je de film Pathology gezien?
Je hebt een hele verzameling aangelegd van alle andere users hier?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
O oeps wat doe ik nou, ik post hem per ongeluk opnieuw.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Crack & Smac (kraak & smaak).
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ja jezus sorry ik had totaal niet door dat het de laatste post was!
Welke van de 3 houden we?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Komt uit dr fobo, dus die mag ik wel posten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt een hele verzameling aangelegd van alle andere users hier?
Je was nog helemaal ontdaan van je verlies natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Wat heb je het moeilijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Bij ons mods staat er ook geen slotje in beeld!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
BT je had ook gewoon Paul moeten zijn, hij is de baas.
Behoorlijk ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je was nog helemaal ontdaan van je verlies natuurlijk
Fix dan op zijn minst de TTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Bij ons mods staat er ook geen slotje in beeld!
Ich auch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het best een toffe film.
Is dat dezelfde huisgenoot als met wie je weleens pim-pam-pet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
M'n huisgenoot heeft net van me gewonnen met Tekkeneerst stond het 5-1 voor mij en hij kwam gewoon terug met 5-5 en toen won hij onze finale
![]()
!
Ja weet ik veel, ik kom daar niet echt vaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komt uit dr fobo, dus die mag ik wel posten.
Als klein kankerventje speelde ik Tekken 3 en daarin was die chinese chick wel gevaarlijk G. Snelle handjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens ook Tekken ja. En ik blijf van mening dat die wijven in dat spel echt nergens goed voor zijn. Die kunnen nooit iets.
quote:
Ik ben die blonde altijd. Lily.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als klein kankerventje speelde ik Tekken 3 en daarin was die chinese chick wel gevaarlijk G. Snelle handjes.
Die ken ik niet, die had je nog niet denk ik toen. Wel Ninaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben die blonde altijd. Lily.
In 1842 al, ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Die grap zal trouwens wel allang zijn gemaakt.
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Dat is wel heul tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb mijn nieuwe kamer trouwens gewonnen. Ik zag een Gamecube staan en vroeg welke spellen de host speelde, en hij zo, voornamelijk Super Smash Bros Melee, maar ik heb nauwelijks tegenstand. Ik zo: "Ik speel wel tegen je, ik maak je in
" dus hij zo: "Ik speel met *andere host* tegen jou, 5 levens, als je wint krijg je de kamer".
Ik won met 3 levens verschil. Lang leve Gamecuben met je broertje.
Ik ook maar dan FM ipv FIFA. FIFAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Verder game ik bijna nooit meer, alleen FIFA. Laat dat duidelijk zijn.
Oja, en bubbleshooter bij de friettent.
Ik wist het.quote:
Hmm, ik heb 5. En daar vind ik ze geen van allen noemenswaardig eigenlijk. Ik neem altijd Paul ofzo, en dan ga ik non stop trappen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als klein kankerventje speelde ik Tekken 3 en daarin was die chinese chick wel gevaarlijk G. Snelle handjes.
Ik pim pam pet nooit met huisgenoten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat dezelfde huisgenoot als met wie je weleens pim-pam-pet?
Ik heb ook 5 en ik kick ass met Nina!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 5. En daar vind ik ze geen van allen noemenswaardig eigenlijk. Ik neem altijd Paul ofzo, en dan ga ik non stop trappen.
Wut?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 en ik kick ass met Nina!
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Sorry dat ik me nooit verdiept heb in video games, zeg.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Aureole het volgende:
Hallo ik kom de collectie klassieke liederen over de Kanarie ophalen die ik vorige week heb besteld
Zit EDDY er nog in?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 5. En daar vind ik ze geen van allen noemenswaardig eigenlijk. Ik neem altijd Paul ofzo, en dan ga ik non stop trappen.
Dan ben je hier verkeerd, dit is nummer 1824. Waarschijnlijk moet je hiernaast zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Aureole het volgende:
Hallo ik kom de collectie klassieke liederen over de Kanarie ophalen die ik vorige week heb besteld
True.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
Men, dat gepraat over seks de hele tijd is echt kanker irritant. Zijn jullie allemaal net ontmaagd ofzo?
Eensch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
Men, dat gepraat over seks de hele tijd is echt kanker irritant. Zijn jullie allemaal net ontmaagd ofzo?
Echt hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
Daar was gisteren al iemand voor langsgeweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Aureole het volgende:
True.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
En Smash Bros kan ik ookben altijd Sheik
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
quote:
Tof. Ken je al die trucjes? Hihih.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 en ik kick ass met Nina!
Echt niet?quote:
Ik moest aanbellen bij dat topic vol hysterische maagdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ben je hier verkeerd, dit is nummer 1824. Waarschijnlijk moet je hiernaast zijn.
Ik wist dat jij óf Kirby óf Jigglypuff zou zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik speel wel eens die nieuwe Super Smash Bros bij een mattieIk ben altijd Kirby want ik ben een baas. Ik eet je op.
Ik ben meestal Zelda of Roy ofzo. Wie is Sheik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
En Smash Bros kan ik ookben altijd Sheik
Zoals ik zei, dat is hiernaast: PUB SC 4545 // Party All night, and sleep all dayquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef Aureole het volgende:
[..]
Ik moest aanbellen bij dat topic vol hysterische maagden
Met wie speelde hij dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..].
KUT, Sheik is m'n zwakke punt met z'n snelheid. Ik ben Falco > Fox > Link. Maar die dude had Falco niet unlocked dus moest ik met Fox, en dan win ik nog.
De transformation van Zelda. Je bent vast goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben meestal Zelda of Roy ofzo. Wie is Sheik?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik speel wel eens die nieuwe Super Smash Bros bij een mattieIk ben altijd Kirby want ik ben een baas. Ik eet je op.
Kusjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Gizmore het volgende:
WTF doe ik hier eigenlijk nog, ik moet morgenochtend 9 uur in Rotterdam zijn. Kwart voor 8 weg dus![]()
Nja, succes nog
Heeft m'n broertje maar die heeft geen online, en sowieso ben ik niet zo goed in Brawl als in Melee omdat ik dat niet thuis kon oefenen ('alleen als hij er zin in had').quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met wie speelde hij dan?
We hebben ook Brawl thuis, als je die ook hebt moeten we een keertje samen online spelen
quote:
Ja. Er zijn genoeg vrouwen die seks met jou willen. Of dat dan betaald is of niet laten we even achterwege. Feit is wel, dat het je eigen keuze is.quote:
Die heb ik vast nog niet unlocked.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De transformation van Zelda. Je bent vast goed.
Ey dude, het was gezellig! Ciao.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Gizmore het volgende:
WTF doe ik hier eigenlijk nog, ik moet morgenochtend 9 uur in Rotterdam zijn. Kwart voor 8 weg dus![]()
Nja, succes nog
Eh, Sheik is Zelda maar dan getransformeerd zeg maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je bent Zelda en je weet niet wie Sheik is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fuck youquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die heb ik vast nog niet unlocked.![]()
Oh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Er zijn genoeg vrouwen die seks met jou willen. Of dat dan betaald is of niet laten we even achterwege. Feit is wel, dat het je eigen keuze is.
Ik heb zo'n gevoel dat jij er heul goed in bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eh, Sheik is Zelda maar dan getransformeerd zeg maar
op de N64 was Donkey Kong mn favoriet, op de Gamecube dus Sheik, Marth en Peach en bij Brawl King Dedede en Toon Link
OH DIE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you!
Als je bij Zelda naar onder+B drukt verandert ze in Sheik. Zo'n menneke met een zweep en spijkers.
Sheik is een Shickquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck you!
Als je bij Zelda naar onder+B drukt verandert ze in Sheik. Zo'n menneke met een zweep en spijkers.
Bij Brawl wilde ik steeds die kill van Kid Icarus zijn, maar dat 'mocht niet' omdat m'n broertje die al wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Eh, Sheik is Zelda maar dan getransformeerd zeg maar
op de N64 was Donkey Kong mn favoriet, op de Gamecube dus Sheik, Marth en Peach en bij Brawl King Dedede en Toon Link
Neequote:
Ness is fucking hardquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Ness ook altijd tof, maar daar kan ik ook geen fuck mee. Met niemand eigenlijk.
Ness was ook al raar bij de eerste N64 want bijna niemand in Europa heeft Earthbound gespeeld denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind al die fags echt irritant bij Smash Bros. Ik weet niet eens hoe ze heten allemaal maar sowieso die Roy en die gast die kan vliegen.
Smash Bros hoort Mario tegen Kirby te zijn. Of Yoshi tegen Pikachu.
De naar voren Smash is wel goed omdat ie dan naar voren schietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij Brawl wilde ik steeds die kill van Kid Icarus zijn, maar dat 'mocht niet' omdat m'n broertje die al was. De fag. Dus was ik maar die Wolf. Maar die had geen goede smash, wel goede damage-dealing skills.
Wtf je weet er te veel van, ik weet nog steeds niet wie Ness is. Maar ik weet het van heelveel van die gasten in Brawl niet. Maar jij bent een meisje dus jij hoort het al helemaal niet te wetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ness was ook al raar bij de eerste N64 want bijna niemand in Europa heeft Earthbound gespeeld denk ik
Ja ik heb er verstand van jongens
Ja, maar je krijgt de tegenstander niet echt ver weg, terwijl de -->+A van Falco/Fox echt heerlijk was. Of de onder+A als je in de lucht zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:50 schreef Aureole het volgende:
[..]
De naar voren Smash is wel goed omdat ie dan naar voren schiet
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet eens over welk spel het gaat.
Ik kan zelfs wavedashenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik je aankan, Maisnon. Ik ben echt goed, alleen ik kan dat dashen niet.
Business, schat. Ik vermaak je zo wel weer.quote:
Dé bazenmoves zijn toch het opeten van de anderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:50 schreef Aureole het volgende:
[..]
De naar voren Smash is wel goed omdat ie dan naar voren schiet
Ook altijd zo lang van stof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.![]()
Blij dat wij het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Ja met Luigi kan ik het ook maar niet echt supergoed. Ik ben beter zonder. Ik gebruik m'n bubbeltje ook echt optimaal. Ik ben tegen spelers trouwens beter dan tegen de computer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan zelfs wavedashen
Maar ik gebruik het nooit want ik kan het niet snel genoeg en dat is ook echt iets voor de uberfreaks denk ik
Met Luigi doe ik het wel want die kan het omdat ie zo lekker slipt en dan kan je snel naar beneden smashen
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef Aureole het volgende:
Maar deze Slowchat gaat dus over seks en computerspellen?
Die vind ik ook tof ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dé bazenmoves zijn toch het opeten van de anderEn het in de lucht vliegen op je bolle wangen en dan veranderen in een steen om zo bovenop de ander te droppen
![]()
.
Je zou het nog geen minuut volhouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dé bazenmoves zijn toch het opeten van de anderEn het in de lucht vliegen op je bolle wangen en dan veranderen in een steen om zo bovenop de ander te droppen
![]()
.
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof ja.Ik heb zo'n gevoel dat jij meer op hetzelfde niveau zit als ik, wat dat spel betreft.
Dat was inderdaad ijzersterk de eerste 10 potjes op de N64 en daarna kan elke parkinsonpatient dat nog ontwijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
![]()
.
Toch lekker, geen gezeik enzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook altijd zo lang van stof.
Ach, ik pwn jou in PES én FIFA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zou het nog geen minuut volhouden.
Ja eentje op de Wii.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:54 schreef Smart_ass het volgende:
Maar wat is Brawl dan? Het vervolg van Melee? Of is het heul anders?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
Ik rampeneer jullie allemaal kankerhard met Ganondorf.
Ik denk dat het een zeldzaam moment is, want er worden ook geen foto's van tienersterren uit amerika gepost en youtubelinkjes waar niemand op kliktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:52 schreef Aureole het volgende:
Maar deze Slowchat gaat dus over seks en computerspellen?
Die vind ik samen met Sheik het lastigst, maar ook omdat ik het van fysiek contact moet hebben en Ganondorf juist zwak is tegen projectielen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
Ik rampeneer jullie allemaal kankerhard met Ganondorf.
Idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch lekker, geen gezeik enzo.
Laten we even duidelijk maken dat ik jouw kont zo hard schop dat je een week niet meer op KLB durft te komen.quote:
Niet dat ik je niet aankan, hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die vind ik samen met Sheik het lastigst, maar ook omdat ik het van fysiek contact moet hebben en Ganondorf juist zwak is tegen projectielen.
Bitch pleasequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet aankan, hoor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.![]()
- Ben je boos?
JA!
- Oh
Nee die is op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
+WIL JE NIET WETEN WAAROM?
-Neuh.
+Oh..
+Is er nog koffie?
Je schoffeert me nu zo erg dat ik zin heb je de -->+A in het echt wil laten voelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Bitch please. Ik laat je alle hoeken van de virtuele kamer zien.
Nope, jij wel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Ander onderwerp: Allure ben jij als bijna Eindhovense nog naar de Dutch Design Week geweest
Ik wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat mijnenveger van msn dus niet he. Ik verlies áltijd, ik snap nooit waar die vlaggetjes zitten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Bitch please. Ik laat je alle hoeken van de virtuele kamer zien.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee die is op.
- Oh![]()
Dikke stilte...
Mijnenveger, ook zo'n spel wat ik nooit begreepquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
Ik speel altijd mijnenveger voor gevorderden.
A + vA + ^A combo, pwned.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je schoffeert me nu zo erg dat ik zin heb je de -->+A in het echt wil laten voelen.
Ik heb al moeite met de normale mijnenveger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
Dat snapte ik vroeger nooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
Ja, bijna alle belangrijke dingen gehadquote:
Is dit een verzoek tot date?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leg me het een keer uit, wil je.
Dat moeten we een keer spelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat mijnenveger van msn dus niet he. Ik verlies áltijd, ik snap nooit waar die vlaggetjes zitten.
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijnenveger, ook zo'n spel wat ik nooit begreep.
(koekkoek!)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
+op zuks een schaakklok klikt.
* Falco evades, R-rolls, grabs with R and vA's you.quote:
Je kan dan nooit zo goed uit de hoek komen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Een ronde kamer lijkt me zo kankerirritant he.
Er schijnt wel logica in te zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer spelen.
[..]
Ik ook niet hoor.Ik zie er geen logica in.
vA heeft zo'n bereik dat je er bijna niet weg en er weer in kan rollen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
* Falco evades, R-rolls, grabs with R and vA's you.
En je kunt nooit in de hoek staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan dan nooit zo goed uit de hoek komen?
Ik vind em leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan dan nooit zo goed uit de hoek komen?
Hmm, okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, bijna alle belangrijke dingen gehadmaar dat moet ook als designstudente
Je hebt dit jaar niet veel gemist hoor maar het is wel gaaf om te zien en allemaal gratis
En niet ingaan op m'n verzoek he, sterf maar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er schijnt wel logica in te zitten.Iedereen die van me wint zegt altijd dat het heul logisch is.
Ik sta dan ook op een afstandje en rol naar jou toe. Het enige leipe is dat als ik je kankerhard het ravijn in wil vA'en vanuit de lucht dat jij met ^B mij vastgrijpt en afvuurt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
vA heeft zo'n bereik dat je er bijna niet weg en er weer in kan rollen.
Natuurlijk wil ik met jou mijnenveger spelen. Dat is vanzelfsprekend, heeft toch geen aparte vermelding nodig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
En niet ingaan op m'n verzoek he, sterf maar.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik sta dan ook op een afstandje en rol naar jou toe. Het enige leipe is dat als ik je kankerhard het ravijn in wil vA'en vanuit de lucht dat jij met ^B mij vastgrijpt en afvuurt.!
Daar red je je goed uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik met jou mijnenveger spelen. Dat is vanzelfsprekend, heeft toch geen aparte vermelding nodig?
Ik heb laatst Commander Keen weer gedownload en uitgespeeld. Heerlijk spel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb Donkey Kong Country 1 en 2 pasgeleden uitgespeeld
Oke.quote:
quote:
Er waren dit jaar ruim 115.000 bezoekersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oke. Wel leuk dat er zoiets voor je in de buurt is om te zien
.
Maar het heeft mij echt nooit kunnen interesseren, wellicht ook omdat ik nooit weet wat er nu precies te zien valt.
n00b.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik sta dan ook op een afstandje en rol naar jou toe. Het enige leipe is dat als ik je kankerhard het ravijn in wil vA'en vanuit de lucht dat jij met ^B mij vastgrijpt en afvuurt.!
Dan moet je mij de volgende keer maar eens meenemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er waren dit jaar ruim 115.000 bezoekersdat is meer dan twee keer Lowlands he
het is echt best groot opgezet.
En er valt vooral afstudeerwerk van heel veel designstudenten te zien, da's eigenlijk het interessants
Ik neem altijd vrienden en vriendinnen mee die totaal andere studies doen om ze het eens te laten zien en die zijn altijd vet enthousiast
Ik was er bijna.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er waren dit jaar ruim 115.000 bezoekersdat is meer dan twee keer Lowlands he
het is echt best groot opgezet.
En er valt vooral afstudeerwerk van heel veel designstudenten te zien, da's eigenlijk het interessants
Ik neem altijd vrienden en vriendinnen mee die totaal andere studies doen om ze het eens te laten zien en die zijn altijd vet enthousiast
WTF. Jij weet er echt veel vanaf!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij gaat Marths vA in de lucht voor Ganondorfs ^B omdat z'n zwaard apart telt en dan versla je em
Nu wordt het te ergik ga even wat concepten verder uitwerken, vrijdag presenteren, zwaar irritant
Best wel eng.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WTF. Jij weet er echt veel vanaf!
Ja maar dit is informatie die average spelers niet kennen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het ook gewoon veel gespeeld met m'n broertje(s)Net als Mario Kart en Cel Damage
Maar ik ging!
ZOU IK OOK ZEGGEN!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het ook gewoon veel gespeeld met m'n broertje(s)Net als Mario Kart en Cel Damage
Maar ik ging!
Kon dat maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:46 schreef Chai het volgende:
Kan iedereen hier altijd uitslapen of zo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kon dat maar
2uur geslapen vannacht
Maar sochtends is het altijd koud, dan wil je in je warme bedje blijven liggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja, omdat iedereen savonds nog zo actief reageert, maar sochtends is het hier altijd dood.
Hehe, het is uiteindelijk +!0 geworden he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kon dat maar
2uur geslapen vannacht
Uiteraard. Wij zijn stoer en levenloos.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:46 schreef Chai het volgende:
Vakantie. Whihihih.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:46 schreef Chai het volgende:
quote:
Tekken is mijn favoriete spel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die Tekken niet kennen!
Ja, ik lees terug
Ik heb zoveel favoriete spellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tekken is mijn favoriete spel.
JA WAT NAHquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die Tekken niet kennen!
Ja, ik lees terug
Hoe kun je Tekken nou niet kennen?quote:
Nee, Mario Party voor de N64quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Tekken ook altijd wel vermakelijk. Maar het haalt het natuurlijk niet bij Mario Party voor de SNES.
Ik ben een meisjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je Tekken nou niet kennen?![]()
![]()
[..]
Nee, Mario Party voor de N64
Onee wacht, die bedoelde ik trouwens niet. Mario Party is met al die simpele minigames toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je Tekken nou niet kennen?![]()
![]()
[..]
Nee, Mario Party voor de N64
BT kent het toch ookquote:
Dit doet pijn, Allurequote:
Maar gewoon echt, echt pijn. Nu zullen we nooit knus samen kunnen gamenquote:
Hahaha ja ze lijkt me het type meisje dat helemaal agressief wordt van een potje Tekkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had echt gedacht dat Allure een diehard gamer zou zijn.
Dat is nou precies het beeld wat ik ook bij haar had.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ze lijkt me het type meisje dat helemaal agressief wordt van een potje Tekkennet als ik
!
Zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef Lakitu het volgende:
Wtf, ik zat net heel even op Google Chrome en m'n UI ziet er echt niet uit daar. Even fixen
Hoequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef Lakitu het volgende:
Maar je hebt dus niks van een gameconsole of handheld thuis, Allure_? Ook nooit gehad?
http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_console + http://en.wikipedia.org/wiki/Handheld_(gaming)quote:
Lijkt me duidelijk van niet, hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_console + http://en.wikipedia.org/wiki/Handheld_(gaming)
Geen idee. Het was zo'n ding waar ook echt alleen Tetris op stond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
Tetris had je op de NES toch?En gameboy enzo.
Lenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, wil ik een retourvlucht naar Londen boeken voor 2 personen voor 4 cent, heb ik een creditcard nodig..
Heenreisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heenreis (webtarief)
2 Adult @ 0,01 EUR 0,02 EUR
Belastingen / toeslagen details 0,00 EUR
Terugreis (webtarief)
2 Adult @ 0,01 EUR 0,02 EUR
Belastingen / toeslagen details 0,00 EUR
4 x (Free Web Check in) 0,00 EUR
Totaalprijs vlucht 0,04 EUR
Ik heb maar besloten naar Dublin te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heenreis
Adult 0,01 EUR
wo, jan 13
Vlucht FR3631 09:20
09:40 Vertrek
Aankomst Bremen (BRE)
London Stansted (STN)
Terugreis
Adult 0,01 EUR
wo, jan 13
Vlucht FR3634 18:30
20:50 Vertrek
Aankomst London Stansted (STN)
Bremen (BRE)
Oeh dat is ook wel leuk.. Voor welke datum?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten naar Dublin te gaan
Nou ik zit nog een beetje te twijfelen, of half December dat je de kerstdrukte een beetje voor bent en dat dat nog wel kan i.c.m. mijn trainingen. Vanaf Januari wordt het al lastiger maar dan juist is er sneeuw en andere mooie dingen daarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel leuk.. Voor welke datum?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
Kuttentamen morgen
Donderdagavond mag ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
Kuttentamen morgen, ik word gek hier swa
Tsja moeilijk moeilijk inderdaad.. Maar wil je dan meerdere dagen heen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik zit nog een beetje te twijfelen, of half December dat je de kerstdrukte een beetje voor bent en dat dat nog wel kan i.c.m. mijn trainingen. Vanaf Januari wordt het al lastiger maar dan juist is er sneeuw en andere mooie dingen daar
Fantastische stad en mensen daar.
Ja zal wel een paar dagen worden, 2/3/4 dagen of iets dergelijks. Net ook wat de knip toelaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja moeilijk moeilijk inderdaad.. Maar wil je dan meerdere dagen heen?
Daar zal ik dan helemaal de ballen verstand van hebben he? Hahahaha! Hahahahah! HAHAHAHAH!quote:
Ik wil ook wel voor 4 ct naar Londonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, wil ik een retourvlucht naar Londen boeken voor 2 personen voor 4 cent, heb ik een creditcard nodig..
Ik wil eigenlijk gewoon een dagje, dan is het echt belachelijk goedkoop allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja zal wel een paar dagen worden, 2/3/4 dagen of iets dergelijks. Net ook wat de knip toelaat.
Nou, boeken die hap!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor 4 ct naar London
KoeKoek...!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar zal ik dan helemaal de ballen verstand van hebben he? Hahahaha! Hahahahah! HAHAHAHAH!
O wacht, Zotheid is er niet.
Ja, er is een klein probleempje met het vrij krijgen van het werk van beiden personenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een dagje, dan is het echt belachelijk goedkoop allemaalalleen sluiten die goedkope vluchten niet zo lekker op elkaar aan
..
[..]
Nou, boeken die hap!
Nee klopt, vandaar dat je ook beter iets langer kan blijven. Sowieso is het niet een idee om bijvoorbeeld heen te vliegen gratis met ryanair of iets dergelijks en terug met een andere maatschappij? Twee keer goedkoop?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een dagje, dan is het echt belachelijk goedkoop allemaalalleen sluiten die goedkope vluchten niet zo lekker op elkaar aan
..
KoekOek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er is een klein probleempje met het vrij krijgen van het werk van beiden personen![]()
Bovendien is mn vader nu naar Italie
Ik snapte hem al niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
Quote ik nog de verkeerde post ook.
Slim slimquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee klopt, vandaar dat je ook beter iets langer kan blijven. Sowieso is het niet een idee om bijvoorbeeld heen te vliegen gratis met ryanair of iets dergelijks en terug met een andere maatschappij? Twee keer goedkoop?
http://www.skyscanner.nl/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slim slimmaar welke andere maatschappijen zijn zo goedkoop? En vliegen naar Bremen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |