Duhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Patholoog anatoom is tof mens. Heb je de film Pathology gezien?
JAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Patholoog anatoom is tof mens. Heb je de film Pathology gezien?
Je hebt een hele verzameling aangelegd van alle andere users hier?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
O oeps wat doe ik nou, ik post hem per ongeluk opnieuw.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Crack & Smac (kraak & smaak).
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ja jezus sorry ik had totaal niet door dat het de laatste post was!
Welke van de 3 houden we?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Komt uit dr fobo, dus die mag ik wel posten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt een hele verzameling aangelegd van alle andere users hier?
Je was nog helemaal ontdaan van je verlies natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Wat heb je het moeilijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Bij ons mods staat er ook geen slotje in beeld!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
BT je had ook gewoon Paul moeten zijn, hij is de baas.
Behoorlijk ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je was nog helemaal ontdaan van je verlies natuurlijk
Fix dan op zijn minst de TTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Bij ons mods staat er ook geen slotje in beeld!
Ich auch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het best een toffe film.
Is dat dezelfde huisgenoot als met wie je weleens pim-pam-pet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
M'n huisgenoot heeft net van me gewonnen met Tekkeneerst stond het 5-1 voor mij en hij kwam gewoon terug met 5-5 en toen won hij onze finale
![]()
!
Ja weet ik veel, ik kom daar niet echt vaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komt uit dr fobo, dus die mag ik wel posten.
Als klein kankerventje speelde ik Tekken 3 en daarin was die chinese chick wel gevaarlijk G. Snelle handjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens ook Tekken ja. En ik blijf van mening dat die wijven in dat spel echt nergens goed voor zijn. Die kunnen nooit iets.
quote:
Ik ben die blonde altijd. Lily.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als klein kankerventje speelde ik Tekken 3 en daarin was die chinese chick wel gevaarlijk G. Snelle handjes.
Die ken ik niet, die had je nog niet denk ik toen. Wel Ninaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben die blonde altijd. Lily.
In 1842 al, ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Die grap zal trouwens wel allang zijn gemaakt.
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Dat is wel heul tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb mijn nieuwe kamer trouwens gewonnen. Ik zag een Gamecube staan en vroeg welke spellen de host speelde, en hij zo, voornamelijk Super Smash Bros Melee, maar ik heb nauwelijks tegenstand. Ik zo: "Ik speel wel tegen je, ik maak je in
" dus hij zo: "Ik speel met *andere host* tegen jou, 5 levens, als je wint krijg je de kamer".
Ik won met 3 levens verschil. Lang leve Gamecuben met je broertje.
Ik ook maar dan FM ipv FIFA. FIFAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Verder game ik bijna nooit meer, alleen FIFA. Laat dat duidelijk zijn.
Oja, en bubbleshooter bij de friettent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |