Heineken is, hoe je het nou wendt of keert, bier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:01 schreef Janetje het volgende:
Freddy moet 'bier' zijn in de TT trouwens.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:01 schreef Janetje het volgende:
quote:
Even voor je aangepastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heineken is, hoe je het nou wendt of keert, géén bier.
Dat dusquote:
OMG! Wil je trouwen?quote:
Hertiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Inderdaad, zo gaat het bij ieder topic wat enigszins gerelateerd is aan bier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef afcajos het volgende:
Gaan we nou weer al onze favoriete biermerk posten?stelletje faalhazen.
Met jou kan ik praten!quote:
Zo te zien niet in NL, gezien het gazonnetje, de grote brede weg en de houten huisjes.. misschien Amerika of Canada? Grolsch import is daar al niet zo goedkoop, dus zal wel een dure bedoeling geweest zijn om die boom te maken. Maar wel erg creatief bedachtquote:
Voor zover je het nog niet door had, de laatste zin in de conversatie was ironisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 04:27 schreef Sturmvogel het volgende:
Neemt TS ook genoegen met vloeibare tyfus?
Tering, ik snuif nog liever een potje ether leeg dan dat ik die waardeloze troep in m'n bloedbaan flikker.
Heineken drinken is hetzelfde als een mislukte, onvolgroeide foetus beffen die al 3 maanden ligt weg te rotten in een of andere willekeurige sloot.
Goed geklustquote:
zozo, jij maakt er gehakt van! Die huilende emoticon geeft wel aan dat je zware schijt hebtquote:
Dudequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef dekilo het volgende:
[ afbeelding ]
Min baas heet Maes moet ik hem nu bier gaan noemen?
Mijn god en dat zeggen ze op een VWO instellingquote:Nog wat Freddy's geklapt?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 04:27 schreef Sturmvogel het volgende:
Neemt TS ook genoegen met vloeibare tyfus?
Tering, ik snuif nog liever een potje ether leeg dan dat ik die waardeloze troep in m'n bloedbaan flikker.
Heineken drinken is hetzelfde als een mislukte, onvolgroeide foetus beffen die al 3 maanden ligt weg te rotten in een of andere willekeurige sloot.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:01 schreef Janetje het volgende:
quote:
quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
zozo, jij maakt er gehakt van! Die huilende emoticon geeft wel aan dat je zware schijt hebt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
zozo, jij maakt er gehakt van! Die huilende emoticon geeft wel aan dat je zware schijt hebt
Jij bent geen kloon, jij bent gewoon echt nieuw hierquote:geregistreerd op: vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:25
laatste bezoek: 4 minuten, 50 seconden geleden.
aantal posts: 84 (gemiddeld 24 per dag)
Zoals ik al zei, op een MBO school.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn god en dat zeggen ze op een VWO instelling
Even voor je aangepastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Bob-B het volgende:
Alle stakkers verzamelen! O wacht, ik ben hier al![]()
Ga met de tijd mee man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn god en dat zeggen ze op een VWO instelling
Atlasquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:58 schreef Ethanolic het volgende:
'Nog Freddy's geklapt deze weekend?'
'Wat?'
Zien kotsen, doet kotsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is dit et laat hier je zwerver die kotst foto zien topic?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Zien kotsen, doet kotsen.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |