Hoe brouw je dat zelf dan? Beetje rood, wit en blauw bij elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef es70 het volgende:
Beetje erg high-gloss uitgevallen.
Mèt obscuur lakje/flesje en zelfgebrouwen stempelkleurtje.
[ afbeelding ]
1:Lak + stempelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef es70 het volgende:
Beetje erg high-gloss uitgevallen.
Mèt obscuur lakje/flesje en zelfgebrouwen stempelkleurtje.
[ afbeelding ]
Rood en parelmoerwit gemengdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hoe brouw je dat zelf dan? Beetje rood, wit en blauw bij elkaar?
MamaS, ook al zulke mooie stempelkleurtjes! Met welke stempel jij?
Puckzzz: wat gaaf weer!
Kleur is tof idd, lakt ook fijn. Jammer dat de andere versie (zwart met een glittertje) niet lekker dektquote:
Wetlook, is dat ook extreem glossy?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb nu weer wetlook rood van Hema erop zitten. Het bruin wat erop zat, paste niet bij de outfit die ik voor morgen in gedachten heb
PERI!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef PeRi het volgende:
Ik heb stickertjes van Essence uitgeprobeerd, met 'Starlet' van Rimmel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef es70 het volgende:
Obli. Blijft er nog wat van je lak over met al dat geklus
.
Het is hier ook nog lang niet af. Maar ik kan niet heel rouwig zijn om de klusstop
. Dit is de laatste keer dat ik verhuisd ben
.
Kewl!quote:
Mooi lakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef PeRi het volgende:
Ik heb stickertjes van Essence uitgeprobeerd, met 'Starlet' van Rimmel
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde in het paars maar het is een hel om die creamylicious van je nagels af te krijgen. Ik heb nog 3 dagen rond gelopen met restje paarse nagellak die ik er met geen mogelijkheid vanaf kreeg!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben aan de slag met de Creamylicious taupe van Essence.. als je er gewoon een flinke dot op kwakt smeert 'ie best aardig.
Nee het valt me mee! Het krult niet en zit allemaal netjes op mn nagels! Ik heb het gewoon een beetje goed aangedrukt en flink wat topcoat overheen gemikt (kan ook ook door het laatste komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi lakjeen een tof plaatje
.
Krullen de randjes van die stikkertjes makkelijk om. Heb hier ook nog wat van dat spul liggen...
ik heb heel veel lakjes geprobeerd en de meeste van essence willen wel bij de stempel setjes van essence ten minste ik heb hier all access gebruikt en de paarse tip painter van essencequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
MamaS, ook al zulke mooie stempelkleurtjes! Met welke stempel jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |