Ze ziet zijn lippen bewegen, maar daar blijft het volgens mij bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zit hard te denken, wat zegt hij toch allemaal voor moeilijke zinnen.
Ze zei God is iets anders dan spiritualiteitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
god is iets anders dan geloof, euhhh
terugspoelt, zin nog een keer afspeelt, helaas toch geloofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze zei God is iets anders dan spiritualiteit
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
terugspoelt, zin nog een keer afspeelt, helaas toch geloof
in de zin zoals jij wilde dat ze het zei , heb je volledig gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
...foutje dan.
Maar ze heeft nog steeds gelijk
genoeg gezien om te zeggen, ik ga het niet bekijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gelijk maar even die film promoten met een pakkende trailer.
Nee was terecht, ze had inhoudelijk niks meer toe te voegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef sunmoonstar het volgende:
Vermakelijke uitzending, maar Wende was wel te kort aan het woord, vergeleken met de rest. Viel jullie dat ook op? Gesprek met haar werd nogal abrubt afgekapt... Zonde.
Ja ze mag van mij altijd op tv praten. 24/7quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:07 schreef sunmoonstar het volgende:
Vermakelijke uitzending, maar Wende was wel te kort aan het woord, vergeleken met de rest. Viel jullie dat ook op? Gesprek met haar werd nogal abrubt afgekapt... Zonde.
Ik vond haar heel de uitzending een warhoofd. En een beetje een kind. Maar wel een lekker ding.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:10 schreef AskMe het volgende:
[..]
Nee was terecht, ze had inhoudelijk niks meer toe te voegen
Da's mooi van 't heerschap maar betekent dat ook dat ik me toch, godbetert, eens aan zijn boeken moet overleveren? Die gedachte maakt me nog altijd wat moedeloos.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:08 schreef golfer het volgende:
Herhaling bekeken.
Van de Klundert gaf iets meer van zichzelf en z'n dode vrouw Judith (Carmen) prijs.
Voor het eerst dat ik haar echte foto heb gezien.
Kenmerk van geniale creativelingen , die zijn puur chaotischquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Ik vond haar heel de uitzending een warhoofd. En een beetje een kind. Maar wel een lekker ding.
toch is het waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |