ja ik neig naar niet gaan.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef Barbusse het volgende:
Ga dan niet of pest haar de tent uit joh.
Zoiets ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef Barbusse het volgende:
Ga dan niet of pest haar de tent uit joh.
Die moet ik eerst leren kennen hequote:Op maandag 26 oktober 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen; trek d'r op uit! Ga dingen doen met anderen!
in sociaal isolement terechtgekomen, ik moet echt weer helemaal bij af beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Wat heb je afgelopen jaren dan gedaan??
Ik ook tot het mis met me gingquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf vrij ondernemend dus ik zorg gewoon dat ik veel met vrienden afspreek.... heb helemaal niet belachelijk veel vrienden maar ik heb elk weekend wel ergens een "feestje"
Ga dan maar niet. Ga lekker ergens anders een biertje doen en laat eventueel je vrienden bellen zodra zij weg is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ja ik neig naar niet gaan.....
wel gaan is ook link want als ik op n gegeven moment doorflip en nare dingen ga roepen ofzo (met een slok op is die kans wel wat groter namelijk) dan sta ik te kijk als de boeman..... en zij is weer het "slachtoffertje"
dat wil ik dus voorkomen
grrrrrrrrr stom k*twijf.... wil haar gewoon 100% uit mijn leven hebben....
(gelukkig is ze al voor 99% weg hoor, maar dit soort momenten, they piss me off)
Ik had ook nog es een uitje toen het al uit was en wilde het hem niet gunnen mijn dag te verzieken door niet te gaan. Gelukkig was het naar de wietbeurs waar ik snel een vaporizer heb geprobeerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:36 schreef dick_laurent het volgende:
Was ik verdorie alweer de laatste
Wat ik dus zei, is:
maar volgend weekend dus een huisfeestje waar zo'n beetje al mijn vrienden zijn....en dat SPOOK is dus ook uitgenodigd en gaat ook komen.... bleegghhh
ben er nog steeds niet over uit of ik ga of niet..... ben beetje bang dat ik een kutavond ga hebben als ik die kop van haar de hele tijd moet zien
Dat lukt je hier in ieder geval best goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die moet ik eerst leren kennen he
[..]
Ik moet ook helemaal overnieuw beginnen. Maar daar heb ik best wel zin in.quote:in sociaal isolement terechtgekomen, ik moet echt weer helemaal bij af beginnen
that's probably the best ideaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dan maar niet. Ga lekker ergens anders een biertje doen en laat eventueel je vrienden bellen zodra zij weg is.
Ja, dat heeft verder niet met die ex te makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef Kwartje7 het volgende:
Heftig. Ik neem aan dat je meer mee gemaakt heb, om zo in de shit te komen.
Vast niet want dat had opzich niet met hem en de liefde te maken, maar echt fortuinlijk ben ik ook niet geweest daarinquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
owh.... dat is wel naar zeg![]()
hoop niet dat mij dat ook gebeurd
Na je stoere praat, lees ik nu dan toch een twijfel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
We zouden namelijk eerst samen gaan... maar ja dat is inmiddels niet echt meer een optie
Fuck her. Je gaat d'r in zo'n stad toch niet tegenkomen. En daarnaast ben je waarschijnlijk te druk met dronken feest te vieren om haar überhaupt op te merken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
that's probably the best idea
oh en guess what.... het weekend van 6 tot 9 November als ik in Berlijn ben..... 3X raden wie dan ook gaat met n paar vriendinnen![]()
Niet dat ik haar daar ga tegenkomen, daar ga ik in ieder geval niet vanuit.... maar het irriteert me gewoon gigantisch dat zij dan ook in Berlijn is. We zouden namelijk eerst samen gaan... maar ja dat is inmiddels niet echt meer een optie
twijfel? wat voor twijfel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Na je stoere praat, lees ik nu dan toch een twijfel.
ga ik ook keihard doen!!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck her. Je gaat d'r in zo'n stad toch niet tegenkomen. En daarnaast ben je waarschijnlijk te druk met dronken feest te vieren om haar überhaupt op te merken.Gewoon genieten van de stad!
Ja dat is een aspect waar ik even niet bij stil had gestaan toen ik hier poste, maar wel een leuke bijkomstigheid!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lukt je hier in ieder geval best goed.![]()
[..]
Ik moet ook helemaal overnieuw beginnen. Maar daar heb ik best wel zin in.
Niet echt meer een optie. Geen twijfel is geen optie.quote:
Dat zou me ook irriteren iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
that's probably the best idea
oh en guess what.... het weekend van 6 tot 9 November als ik in Berlijn ben..... 3X raden wie dan ook gaat met n paar vriendinnen![]()
Niet dat ik haar daar ga tegenkomen, daar ga ik in ieder geval niet vanuit.... maar het irriteert me gewoon gigantisch dat zij dan ook in Berlijn is. We zouden namelijk eerst samen gaan... maar ja dat is inmiddels niet echt meer een optie
hehe het sarcasme drong blijkbaar niet tot je doorquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Niet echt meer een optie. Geen twijfel is geen optie.
Maar ik ga naar mijn bed. Morgen weer verplichtingen. Moeten jullie niet werken of zo.
Dus ik weet wat me te doen staatquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zou me ook irriteren iddnaja, iig tot ik dronken, stoned en doorgesnoven in de goot lig that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |