quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:56 schreef Genius-F het volgende:
Rode wijn, oke. Maar geen Risotto lusten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Ik ben ook niet dol op Risotto, maar daar had ik TS niets van laten merken
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef TimMer1981 het volgende:
Vrouwen die wijn voor mannen kopen...
Voor de rest terechte klacht.
Er is niks mis met mannen die tijdens een diner rode wijn drinken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik meld me ook aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:00 schreef stamppot het volgende:
* Ik kom wel een keer risotto bij je eten
Wat vind je daar zo verkeerd aan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er is niks mis met mannen die tijdens een diner rode wijn drinken.
Bier drinken doe je maar in de kroeg, of na het eten. Ik heb wel altijd een kratje staan voor mannen die langs komen. Maar er wordt hier geen bier tijdens een diner gedronken.
Wat is er nou weer mis met bier? Gewoon in een vaasje is best netjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bier drinken doe je maar in de kroeg, of na het eten. Ik heb wel altijd een kratje staan voor mannen die langs komen. Maar er wordt hier geen bier tijdens een diner gedronken.
Bij een goede indische rijsttafel hoort bier hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen bier glazen in huis, en zo'n bier fles op tafel is echt geen porum vind ik. Maarja met zo'n opmerking krijg ik waarschijnlijk alle mannen over me heen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met bier? Gewoon in een vaasje is best netjes.
Dan waterquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat voor vlees zat er bij de risotto?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je onbeschoft wilt doen, dan moet je zo'n gezicht trekken. Net een klein kind.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef Brainfish het volgende:
Als er íets is wat je nooit moet doen bij een diner, dan is het wel een vieze bek trekken als het eten opgediend wordt.
Had een vork in zijn oog gestoken ofzo.
Kalfsbiefstuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat voor vlees zat er bij de risotto?
Ergens klopt dat ook wel. Maar mannen drinken gewoon (tenminste ik dan ) liever bier dan rode wijn. En om het hem wat leuker te maken (zeker als je hem leuk vind) offer je je een beetje op en geef je hem bier.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen bier glazen in huis, en zo'n bier fles op tafel is echt geen porum vind ik. Maarja met zo'n opmerking krijg ik waarschijnlijk alle mannen over me heen.
Bij een goede maaltijd vind ik ook geen bier horen, daar drink je uiteraard wijn bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen bier glazen in huis, en zo'n bier fles op tafel is echt geen porum vind ik. Maarja met zo'n opmerking krijg ik waarschijnlijk alle mannen over me heen.
Ja, dan whiskey, vodka, cola of water, maar geen wijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om wat een ander graag drinkt, niet wat leuk staat op de tafel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je wat leuk staat op een tafel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om wat een ander graag drinkt, niet wat leuk staat op de tafel.
Ja dat dus zegmaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om wat een ander graag drinkt, niet wat leuk staat op de tafel.
?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef L.no het volgende:
Geen rijst lusten?
Wow, dat zulke mensen nog bestaan..
Niet mee eens, als iemand zijn of haar best heeft gedaan om een puike, culinair correcte, maaltijd op tafel te zetten, dan zal je het godverdomme ook opvreten. Als je het type macdonalds en bier bent dan heb je niets te zoeken bij het aanrecht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen zeikerd, meer een romanticus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:13 schreef mstx het volgende:
TS is gewoon een zeikerd. Geen bier tijdens het eten.![]()
Groot gelijk dus dat die jongen zo snel mogelijk weg wilde.
Als je dat echt wil zijn er vast genoeg aanmeldingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef ynuhh het volgende:
... krijg ik waarschijnlijk alle mannen over me heen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weet je wat leuk staat op een tafel?
Een clown
Snap je 'm?
Niets mis mee hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:
Als je het type macdonalds en bier bent dan heb je niets te zoeken bij het aanrecht.
wat schattig.quote:
Je moet rijst ook niet als gerecht eten gâk, je moet het met iets eten, zoals vleesch of kip of visquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
?
Rijst is het goorste gerecht ooit, droog kut spel met 0 smaak. Ja je moet er saus of iets dergelijks over doen, jammer alleen dat die saus ook goor is vaak.
Alleen nasi van de chinees is te eten, maar voor de rest
Rijst droog kutspul?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
?
Rijst is het goorste gerecht ooit, droog kut spel met 0 smaak. Ja je moet er saus of iets dergelijks over doen, jammer alleen dat die saus ook goor is vaak.
Dit. Ik krijg die faalrijst ook niet door mijn keel. De klacht is nog steeds terecht heur. Als ik bij een ander eet en ik krijg rijst, dan eet ik het gewoon op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
?
Ach, ik zou niet weten waarom je de etiquette allemaal zo strikt zou nemen. Als je lekker kookt voor iemand en die drinkt daar graag bier bij, wie ben jij dan om wijn te schenken omdat je dat er zelf bij vind horen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niet mee eens, als iemand zijn of haar best heeft gedaan om een puike, culinair correcte, maaltijd op tafel te zetten, dan zal je het godverdomme ook opvreten. Als je het type macdonalds en bier bent dan heb je niets te zoeken bij het aanrecht.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef hugecooll het volgende:
Hij wilde duidelijk de maaltijd overslaan en gelijk aan het toetje beginnen
Dat dus, en niet iedereen houdt van wijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, ik zou niet weten waarom je de etiquette allemaal zo strikt zou nemen. Als je lekker kookt voor iemand en die drinkt daar graag bier bij, wie ben jij dan om wijn te schenken omdat je dat er zelf bij vind horen?
Je kan talloze verschillende sauzen op zetten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:00 schreef stamppot het volgende:
* Ik kom wel een keer risotto bij je eten
Als je zo doorgaat begint dalijk de PM sessie tussen jou en TS.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef stamppot het volgende:
Sowieso, bier is lekker hoor maar k heb liever een lekker wijntje bij goed eten.
Hey.quote:
Je had de H weg kunnen laten, dan had het nog droger geweestquote:
Precies, als man zijnde kun je echt wel wat hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:59 schreef Aethereal het volgende:
Sowieso, als je bij iemand gaat eten, dan ga je toch geen vies gezicht trekken als iemand wat voor je gekookt hebt, en eet/drink je het gewoon op?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je had de H weg kunnen laten, dan had het nog droger geweest
Zo droog ... als rijst *instant-rimshot*quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die uit van die blauwe pakken uit de supermarkt, en jij?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Rijst droog kutspul?Wat voor rijst eet jij
?
Nee, want stel je eens voor dat mensen verschillende voorkeuren wat eten betreft hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef L.no het volgende:
Geen rijst lusten?
Wow, dat zulke mensen nog bestaan..
Ik vond het zo ook best wel droog anders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik kan me er gewoon weinig bij voorstellen omdat ik niemand persoonlijk ken dat dat niet lust?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, want stel je eens voor dat mensen verschillende voorkeuren wat eten betreft hebben
Maar als je wijn echt niet lust, kan ik het snappen. Want dat kan je niet zomaar opdrinken dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies, als man zijnde kun je echt wel wat hebben.
Ach Jesus, ben je er zo één?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er romantisch aan wijn? Kaarsen: ja. Maanlicht: ja. Ruisende zee: ja. Wijn: nee.quote:
Nou dan vindt ie jou in elk geval wel lekker, je moet alleen nooit voor hem willen koken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
Hij heeft trouwens al wel zijn excuses aangeboden gisteren. Hij heeft gevraagd hoe hij het goed kon maken. Eigenlijk heb ik het wel gehad met die jongen.
Dit op tafel bedoel je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:28 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach Jesus, ben je er zo één?
En nee, ik drink geen bier tijdens het eten. Ik drink sowieso praktisch geen bier, alleen in de kroeg, zo eens in de maand ofzo. Whiskey:
Maar voor bij het eten: doe mij maar gewoon frisdrank of vruchtensap.
Lozen dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
Hij heeft trouwens al wel zijn excuses aangeboden gisteren. Hij heeft gevraagd hoe hij het goed kon maken. Eigenlijk heb ik het wel gehad met die jongen.
Ja, maar vraag er dan verdomme gewoon om. En ga er niet vies naar zitten kijken. Ik heb al wel bij een andere man gewoon druivensap in een wijnglas gedaan, dat vond ik zelf wel een goede oplossing.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:28 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach Jesus, ben je er zo één?
En nee, ik drink geen bier tijdens het eten. Ik drink sowieso praktisch geen bier, alleen in de kroeg, zo eens in de maand ofzo. Whiskey:
Maar voor bij het eten: doe mij maar gewoon frisdrank of vruchtensap.
enkel en alleen omdat die het eten en drinken niet lust?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
Vruchtensap is: jus d'orange (sinaasappelsap voor de boerenlullen onder ons), appelsap, ananassap, perensap, etc. Doodnormale zaak hoor, knul.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dit op tafel bedoel je?
[ afbeelding ]
TVP dus. Laat de afloop nog even horen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
True, true; dan ben je inderdaad wel een Arie als je als een kleuter een vies gezicht gaat trekken. Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, maar vraag er dan verdomme gewoon om.
Nee, hij is een kleuter. En echte mannen zijn geen kleuters; contrary to popular belief among women zouden de Britten zeggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
enkel en alleen omdat die het eten en drinken niet lust?
Dat is wel lullig. Mss is het naast dat die een andere voorkeur heeft wel een toffe dude?
Eigenlijk he...had je net zo goed even van tevoren kunnen vragen of hij hetgeen jij wilde bereiden wel lust.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:29 schreef ynuhh het volgende:
Ja inderdaad. Misschien moet TS niet zo kortzichtig zijn zeg. Als ik op date moest met iemand als haar, koos ik voor palliatieve sedatie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
enkel en alleen omdat die het eten en drinken niet lust?
Dat is wel lullig. Mss is het naast dat die een andere voorkeur heeft wel een toffe dude?
Eens. Verder niet al te veel over vallen. Als je hierna verder er niks meer van wilt weten ligt dat toch aan jou niet aan die gast. Hij bood nota bene zijn excuses aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk he...had je net zo goed even van tevoren kunnen vragen of hij hetgeen jij wilde bereiden wel lust.
Bullshit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens. Verder niet al te veel over vallen. Als je hierna verder er niks meer van wilt weten ligt dat toch aan jou niet aan die gast. Hij bood nota bene zijn excuses aan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Vruchtensap is: jus d'orange (sinaasappelsap voor de boerenlullen onder ons), appelsap, ananassap, perensap, etc. Doodnormale zaak hoor, knul.
Een ondankbare hond gaat niet later zijn excuses bieden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Bullshit.
1: Het is een onddankbare hond.
2: Hij is een kleuter met communicatieproblemen.
Ik zou lachen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik moest gewoon denken aan yogidrink op tafel
Ook zo romantisch.
"Wil je rode of witte wijn? , Yogi drink graag"
Dat dus. En als de andere partij het dan laat zitten, dat is wel erg zeikerig hoor. Je kunt overal wel over vallen. Doet me een beetje denken aan take me out, wijven die een gast om bepaalde schoenen/sokken/whatever afwijzen. Like, wtf mên?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Een ondankbare hond gaat niet later zijn excuses bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |