ga niet reageren op dit topic dan ik houd me op dit forum in anders had ik je al kapot gescholden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Je denkt wel erg kinderlijk ja, wordt eens realistisch en zie in dat hij erg weinig talent en kennis heeft.
* Maraca vind Chanel liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, ik hoop dat het kind in mij nooit verdwijnt. Mijn kinderen trekken daar hun voordeel uit maar ook het waakzame wat je als ouder hebt. Ik ga mijn kind niet de grond in boren als hij/zij een passie heeft. Rustig begeleiden en als het echt niks is, komt hij/zij er vanzelf wel achter, die droom uiteen laten spatten zou ik als ouder niet op mijn geweten willen hebben.
Dus gewoon lekker hun gang laten gaan, maar ja ik ben ook een moeder met ervaring..
Wat hij natuurlijk heel zwaar zou opvatten, vooral omdat je 14 bent en VMBO-TL doet..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef L095 het volgende:
[..]
ga niet reageren op dit topic dan ik houd me op dit forum in anders had ik je al kapot gescholden.
Maar in plaats van grootspraak willen films!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef L095 het volgende:
[..]
ga niet reageren op dit topic dan ik houd me op dit forum in anders had ik je al kapot gescholden.
ten 1e ik heb adhd dat je het ff weet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar in plaats van grootspraak willen films!Kom op Bruckheimer!
jongen, laat je niet zo opnaaien, dit is tenslotte FOk!, doe je niets aan...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef L095 het volgende:
[..]
ten 1e ik heb adhd dat je het ff weet.
en ik haat het dat iederreen elkaar zo zit af te bekken.
sjonge jonge en dan nog te beginnen over niveau ook triest.
hmm , nu heb ik zo zin om erachter te komen waar ze wonen ..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
jongen, laat je niet zo opnaaien, dit is tenslotte FOk!, doe je niets aan...
maar hij heeft natuurlijk wel een puntgewoon negeren die ruziezoekers, niet teveel hier rondhangen, ga gewoon aan de mensen die negatief over je zijn bewijzen dat je wel gemotiveerd bent over films maken en dat je het kan!
mwah , begint er op te lijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
Moeilijk klotepubliek hier!
Euh nouja ..
Kleine groene klootzak met waterhoofd komt crashen met zijn ruimteschip. Kinderen vinden hem en voeren hem dronken waardoor hij met zijn bek tegen het aanrecht aanloopt. Hij heeft een zwerende vinger want je ziet 'm kloppen. Afijn klein jongetje vraagt wattie komt doen en die groene clown zegt"Ja godverdomme ik ben mijn mobiel kwijt!" dus maaktie een HTC Diamnd Touch van wat kraaltjes en spiegeltjes en belt zijn makkers. Daarna fietst hij te hard onverantwoordelijk over een schans en neemt de pleiterik
einde!
Erg hè, ja die Bommie ook ook hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bommie, altijd garant voor smakelijke bederving van de moralen van een opgroeiend hobbyist![]()
Ik kom even hier schuilen, bij een gebrek aan plaats om te posten, alle RLS is aan het verhuizen en onvindbaar![]()
Ik heb je drie suggesties gedaan verwend kutkind!quote:
ja?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |