Ik ben ook gewoon serieus hoor. Ik heb even rondgekeken, ook op andere sites waar je actief bent, maar je niveau is wel erg laag. Leuk om zoiets als hobby te hebben hoor, maar laat het niet je schoolprestaties beinvloeden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef L095 het volgende:
[..]
ik ben de cameraman , of hoe jij het ook wil.
niet iederreen is zo goed als jij.
of tog maar een aardappel? met gezichtjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hijs wel leuk van die prei![]()
Ik zeg doen!
Een beetje van allebeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef L095 het volgende:
[..]
en dat was hoe bedoeld?
serieus of sarcastisch?
De prei was sterker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef L095 het volgende:
[..]
of tog maar een aardappel? met gezichtje
owja en als die zegt wat eet je ik zit dan iets te maken aan het aanrecht en zeg gewoon wat bamisoep en ik zit wat te kutten met een aardappel
en dan gaat die huilen en slaat mij op me kop
dan heb ik bloed.
dan rent die naar zijn kamer en gaat onder zijn dekens liggen.
dan kom ikl er aan en zeg, sorry van je vriend man.
en dan komt een flashback.
ik haal gewoon goede cijfers en magblijkbaar deze periode opstromen naar tl havo .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon serieus hoor. Ik heb even rondgekeken, ook op andere sites waar je actief bent, maar je niveau is wel erg laag. Leuk om zoiets als hobby te hebben hoor, maar laat het niet je schoolprestaties beinvloeden.
Tof dat je mag opstromen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:11 schreef L095 het volgende:
[..]
ik haal gewoon goede cijfers en magblijkbaar deze periode opstromen naar tl havo .
bedankt , wat wil je niet missen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga me ook abonnerenHet hoeft dan wel niet meer, maar dit wil ik niet missen
Lief bedoeld maar stuur die hartjes maar naar een vriendinnetje van jequote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lief bedoeld maar stuur die hartjes maar naar een vriendinnetje van je![]()
Heb zelf 3 kinderen en heb je, tijdelijk, geadopteerd![]()
Confronteer Mentor en ouders met het resultaat, dat je vanuit je passie(filmen) dit voor elkaar hebt gekregen.
Moet wel zeggen dat je filmpjes van een betere kwaliteit moeten worden.
Doe je best dus.
Nooit iemand zijn illusies ontnemen...zeker niet iemand van 14, zijn enthousiasme is al het ondersteunen waard.quote:
Je denkt wel erg kinderlijk ja, wordt eens realistisch en zie in dat hij erg weinig talent en kennis heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nooit iemand zijn illusies ontnemen...zeker niet iemand van 14, zijn enthousiasme is al het ondersteunen waard.
Bedankt voor het compliment, ik hoop dat het kind in mij nooit verdwijnt. Mijn kinderen trekken daar hun voordeel uit maar ook het waakzame wat je als ouder hebt. Ik ga mijn kind niet de grond in boren als hij/zij een passie heeft. Rustig begeleiden en als het echt niks is, komt hij/zij er vanzelf wel achter, die droom uiteen laten spatten zou ik als ouder niet op mijn geweten willen hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Je denkt wel erg kinderlijk ja, wordt eens realistisch en zie in dat hij erg weinig talent en kennis heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |