Je probeert het, of je doet je uiterste best.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef L095 het volgende:
[..]
joww![]()
ik ben nog maar beginner , maar ik probeer mijn uiterste best
ikweet er wel wat , maar of het echt aanslaat bij jullie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Wie riep ook alweer dat het een wereldregisseur zou worden.
Bamisoep is beetje warm water erbij en klaar.
En als aanstormend talent barst je toch van ideeën?
Roep es wat, dan zeggen wij wel of het goeie ideeën zijn. scheelt je weer filmen als er wat slechte tussen zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:45 schreef L095 het volgende:
[..]
ikweet er wel wat , maar of het echt aanslaat bij jullie?
Hij al 100 abo's dus hoeft niet meerquote:
Laat dat joch nou toch zijn creativiteit ontdekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roep es wat, dan zeggen wij wel of het goeie ideeën zijn. scheelt je weer filmen als er wat slechte tussen zitten
Er zijn er altijd nog wel een paar die weer unsubscriben, dus een buffertje kan geen kwaad.quote:
ik dacht dus aan een levenloos gastje die geen vriendne heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roep es wat, dan zeggen wij wel of het goeie ideeën zijn. scheelt je weer filmen als er wat slechte tussen zitten
Instant Classicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef L095 het volgende:
[..]
ik dacht dus aan een levenloos gastje die geen vriendne heeft.
hij had denkbeeldige hij vond een stuk prei en beschouwde hem als zijn beste maat.
hij neemt afscheid van z'n vriend en gaat ff naar de winkel.
als die terug is is zijn moeder aan het koken.
en hij vraagt wat eten we , Vlees aardappelen en een beetje prei.
en dan komt er een dramascene.
en zo'n flashback hoe leuk die het had met z'n prui met zielig liedje
een documentaire , eerst wou die een stukje overnieuw doen dus kwam die weer later uit .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef Stali het volgende:
Maar kid, jij had toch al materiaal?
Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Ik ben NU al blij met mijn abonnement!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef L095 het volgende:
[..]
hij had denkbeeldige hij vond een stuk prei en beschouwde hem als zijn beste maat.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben NU al blij met mijn abonnement!
en dat was hoe bedoeld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben NU al blij met mijn abonnement!
Leuk een autobiografie van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef L095 het volgende:
[..]
Filmerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef L095 het volgende:
[..]
van mijn vriend , ik ben de filmer xd
ik ben de cameraman , of hoe jij het ook wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Filmer
Alsjeblieft jongen blijf op school en geef eens wat aandacht aan wat de leraar zegt. Je kan duidelijk wel wat Nederlandse lessen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |