Pardon! als er op mij gereageerd wordt reageer ik terug! Het ging niet over mij, ik wordt er bij betrokkken, tjaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij domineert dit topic op een beetje vervelende manier.
Het gaat hier niet om Chanel.
Kusje op je broeierige lipjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij domineert dit topic op een beetje vervelende manier.
Het gaat hier niet om Chanel.
Okee, ik gaf je even nog het voordeel van de twijfel maar je bent gewoon echt irritant.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pardon! als er op mij gereageerd wordt reageer ik terug! Het ging niet over mij, ik wordt er bij betrokkken, tja
Dat ie het wil is duidelijk. Nu moet ie er ook nog mee doorgaan als het tegen zit, dan red je het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
DAT kan ik begrijpen, maar ziijn doorzettingsvermogen aangaande wat hij wil bereiken vind ik super, of het lukt?
Wauw. Die 200 moet dan toch ook wel lukken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kusje op je broeierige lipjes.
Momenteel:
[ afbeelding ]
Nog 12 te gaan.
Tja, voutje, veel plezier nog met elkaar, sla elkaars hoofd niet in vanwege taalvoutjes. Mijn intentie hier was goedbedoeldquote:
Niets van aantrekken Chanel, is alleen maar leuk dat je hem steunt, hopelijk is het de moeite waard dalijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja, voutje, veel plezier nog met elkaar, sla elkaars hoofd niet in vanwege taalvoutjes. Mijn intentie hier was goedbedoeld
Ook al is het een kloon, wat ik niet geloof, ik vind het leuk..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niets van aantrekken Chanel, is alleen maar leuk dat je hem steunt, hopelijk is het de moeite waard dalijk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik help ook meethis better be worth it
Ik ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook al is het een kloon, wat ik niet geloof, ik vind het leuk..
Slaap lekkerquote:
Pardon??? Hysterica? Die ging ff naar de wc, kwam weer ff terug las nog ff hier, Douw die hysterica maar ff in heeel donkere plekquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, alsjeblieft, die hysterica ging naar bed. Gewoon tanden poetsen en weg nu hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |