Lach me maar uit, wist wel dat er kommentaar op zou komen, ik gun die knul die 100 abo's, weet ik veel hoe het werkt hier maar er moest een nieuwe komen, dus dat, en als je het beter kunt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
Dus Chanel is eik een 14 jarig jongetje
Ja ja anders past Anaal het maar aan, die loopt al heen en weer te ijsberenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef erikkll het volgende:
Weuj. Zou je die OP niet beter in een quote zetten? Dalijk denkt iedereen dat je een 14 jarig jongetje bent, chanel
Jij kunt dat ook, met de edit knop rechtsboven je post (naast de blauwe quote)quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ja anders past Anaal het maar aan, die loopt al heen en weer te ijsberen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef stamppot het volgende:
Huppa, die jongen heeft nu al weer 82 abbonees
quote:
Een goede filmproducent heeft oog voor detail, ook voor taalfoutenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je een knul van 14 gaat aanvallen op taalfouten? Nee toch? echt niet?
Nee, ik verbeter alleen foute vrouwen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je een knul van 14 gaat aanvallen op taalfouten? Nee toch? echt niet?
Tot zover mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk het, gezien de reakties, ik in ieder geval niet.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik verbeter alleen foute vrouwen.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
Valsspelen aanraden aan een 14jarige die voor zijn hobby gaat?
Die ligt al in zijn bedje of is met huiswerk bezig, ehh 82 dacht ik..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
TS, hoeveel abbo's heb je inmiddels?
Ik zie het voor de tweede keer. Reacties. Met een c.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meeste zijn fokkersquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
Ja maar ik denk dat veel fokkers zich wel ff aangemeld hebben, niet?
Ik wel iig
Ben nog van de oude spelling en gooi de boel af en toe ook flink door elkaar, mierenneuken? jaaaa want tegenwoordig komt de ''n" erbijquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het voor de tweede keer. Reacties. Met een c.
Ja deel 2, de jeugd heeft de toekomst, hij knokt ervoor dat moet jou wel iets zeggen.quote:
Je helpt hem lekker zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat en???quote:
Vind jij de reakties dan normaal? Lijken idd op die van een 14jarige..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat en???
Als jij iedereen uitmaakt voor 14 jaar, zullen hier weinig ouderen hem helpen
Ik denk dat veel mensen hem wel willen helpen, maar dan moet er straks wel iets uitkomen. Vooralsnog zie ik geen Paul Verhoeven in hem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Komt helemaal goed, deze 14jarige knul die zijn droom nastreeft? Wie zijn wij dat we hem die kans niet gunnen?
Kom nou toch!
Alleen zarGon maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vind jij de reakties dan normaal? Lijken idd op die van een 14jarige..
Jij domineert dit topic op een beetje vervelende manier.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vind jij de reakties dan normaal? Lijken idd op die van een 14jarige..
DAT kan ik begrijpen, maar ziijn doorzettingsvermogen aangaande wat hij wil bereiken vind ik super, of het lukt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hem wel willen helpen, maar dan moet er straks wel iets uitkomen. Vooralsnog zie ik geen Paul Verhoeven in hem.
Pardon! als er op mij gereageerd wordt reageer ik terug! Het ging niet over mij, ik wordt er bij betrokkken, tjaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij domineert dit topic op een beetje vervelende manier.
Het gaat hier niet om Chanel.
Kusje op je broeierige lipjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij domineert dit topic op een beetje vervelende manier.
Het gaat hier niet om Chanel.
Okee, ik gaf je even nog het voordeel van de twijfel maar je bent gewoon echt irritant.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pardon! als er op mij gereageerd wordt reageer ik terug! Het ging niet over mij, ik wordt er bij betrokkken, tja
Dat ie het wil is duidelijk. Nu moet ie er ook nog mee doorgaan als het tegen zit, dan red je het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
DAT kan ik begrijpen, maar ziijn doorzettingsvermogen aangaande wat hij wil bereiken vind ik super, of het lukt?
Wauw. Die 200 moet dan toch ook wel lukken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kusje op je broeierige lipjes.
Momenteel:
[ afbeelding ]
Nog 12 te gaan.
Tja, voutje, veel plezier nog met elkaar, sla elkaars hoofd niet in vanwege taalvoutjes. Mijn intentie hier was goedbedoeldquote:
Niets van aantrekken Chanel, is alleen maar leuk dat je hem steunt, hopelijk is het de moeite waard dalijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja, voutje, veel plezier nog met elkaar, sla elkaars hoofd niet in vanwege taalvoutjes. Mijn intentie hier was goedbedoeld
Ook al is het een kloon, wat ik niet geloof, ik vind het leuk..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niets van aantrekken Chanel, is alleen maar leuk dat je hem steunt, hopelijk is het de moeite waard dalijk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik help ook meethis better be worth it
Ik ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook al is het een kloon, wat ik niet geloof, ik vind het leuk..
Slaap lekkerquote:
Pardon??? Hysterica? Die ging ff naar de wc, kwam weer ff terug las nog ff hier, Douw die hysterica maar ff in heeel donkere plekquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, alsjeblieft, die hysterica ging naar bed. Gewoon tanden poetsen en weg nu hè.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Beter naief zijn en de wereld omarmen dan zuur en argwanend om je heen kijken..
Slaap lekkerquote:
Hap!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pardon??? Hysterica? Die ging ff naar de wc, kwam weer ff terug las nog ff hier, Douw die hysterica maar ff in heeel donkere plek
Ga slapen, het quoten lukt ook al niet meerquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[quote]Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Hap!
Welterusten..
[/quoteWas idd hap, tja kan het niet niet laten, nu echt de garoeten
Jij gaat morgen wel even heel hard abonnementen voor die jongen werven he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[quote]Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
Was idd hap, tja kan het niet niet laten, nu echt de garoeten
Ik kan gewoon niet begrijpen waarom zijn ouders hem niet steunen. Die jongen haalt prima cijfers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:06 schreef cemeteryslut het volgende:
het is vast al gezegd, maar het is toch belachenlijk dat een mentor het naleven van een droom van een pupil laat afhangen van hoeveel online vriendjeshij/zij heeft :/
maargoed, ik heb geabonneerd, en ik hoop voor je dat je mag door blijven filmen :]
Die was dan te vroeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef L095 het volgende:
[..]
nog 5 er heeft iemand ge-deabonneerd denk ik.
serieus ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Die was dan te vroeg.
We hebben nl. met zijn allen afgesproken dat we voor de grote dag onze abonnementen afmelden.
nou wie weet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |