Wat is bieten asfalt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:39 schreef Casparovvv het volgende:
Heeft het asfalt op de A58 gelegd? Hoe kan een vrachtwagen met bieten asfalt van een halve meter dik zó ver ruïneren, dat het opnieuw geasfalteerd moet worden?
http://www.nu.nl/algemeen/2109742/bieten-blokkeren-a58.html
Klacht: de kutkwaliteit van de Nederlandse snelwegen.
-antiklachten verzieken je topic alleen maar-
Voorspelbaar -2.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef Bowlingbal het volgende:
TS denkt dat die halve meter dikte overnieuw moet
quote:een weggedeelte van ongeveer 600 meter zoab-asfalt is door de bietensmurrie zo beschadigd dat er opnieuw geasfalteerd moet worden.
Ja, alleen die zoab laag man.quote:
Da's fijn, maar mijn klacht gaat over bieten. Die rode. Hoe kan een vrachtwagentje knollen asfalt onherstelbaar beschadigen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef stamppot het volgende:
Die gaten komen door de privatisering, onderhoud wordt minder goed gedaan -> opstoppingen -> water kan in het zoab makkelijk vriezen waardoor het stukgaat.
Ik denk omdat het platgereden is en er helemaal tussen zit = glad?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Da's fijn, maar mijn klacht gaat over bieten. Die rode. Hoe kan een vrachtwagentje knollen asfalt onherstelbaar beschadigen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik denk omdat het platgereden is en er helemaal tussen zit = glad?
Heeft met het zelfde te maken, zoab verstopt zooi kan moeilijker weg, alles verstopt en moet opnieuw geasfalteerd worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Da's fijn, maar mijn klacht gaat over bieten. Die rode. Hoe kan een vrachtwagentje knollen asfalt onherstelbaar beschadigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |