quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Niks wat niet lukt met een flinke neut
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt PB, je weet dat de youtube Peter N. weg is bij Youtube?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet ik. Hij heeft me een pm gestuurd en het een en ander uitgelegd. Ik ben toen maar gezwicht voor zijn smeekbeden
Er wordt helemaal niks "snel bijverzonnen", zie [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
Noem dat maar zeiken om nix.. ik wil gewoon niet elke keer teruggefloten worden om een paar snel bijverzonnen vlemmixchatregeltjes....
Nu vind ik je weer liefquote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Open maar, heb immers nog niemand gezien die voor 't bier zorgt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het rechtstreeks kopieren en plakken van chatlogs is verboden, het erover posten niet zolang het niet teveel gaat overheersen.
[..]
Er wordt helemaal niks "snel bijverzonnen", zie [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh wat wie?
Ikzieniks en de rest is meeten
Nee hoor, niets gemist de afgelopen dagenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mocht je 't gemist hebben, we zijn weer terug.
Wat, nee.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, nee. Géén topic voor LS.
Gelul. Mijn opa is ook ziek, die krijgt ook geen topic. En nou klaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is ziek en verdient dus een topique.
jouw opa post niet in het RLS topique.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelul. Mijn opa is ook ziek, die krijgt ook geen topic. En nou klaar.
Nee, want hij is ziek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jouw opa post niet in het RLS topique.
LOLquote:
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezien de oncheckbaarheid van 't verhaal en de discussie hieromtrent lokt 't alleen maar reacties uit die weinig met beterschap wensen te maken hebben. Nee dus.
Heb je liever mij? Ja?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |