In FB loopt er momenteel een topic over: [forum] Bekijk deze youtube videoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij plaatsen van filmpjes van Youtube komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat het plaatje niet meer inlaadt en dat in plaats daarvan een tekstuele melding "Bekijk deze YouTube-video" verschijnt.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met het laatste persoonlijke verjaardagstopic.
Want het begint uit de klauw te lopen. De eerstvolgende mag een algemeen verjaardagstopic openen met een algemene titel, waar men naar hartelust kan feliciteren en gefeliciteerd worden.
Ook oh!quote:
en volgend jaar weer opsnorren dus?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet, gewoon niet meer in posten zodat ze vanzelf wegzakken.
Dat was geen mening van Gert, maar een besluit van het RLS-moderatieteam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Dottey het volgende:
ik ben wel voorstander voor wat gert zegt.... een algemenewaar je dan die dag helemaal in vol kunt spammen
Prima, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je het één op één koppelt aan opmerkingen van mij. En daar begrijp ik in ieder geval geen moer van.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog duidelijker aan zijn? Het is heel simpel: ik las terug en zag een paar behoorlijk grove persoonlijke opmerkingen. Vervolgens wordt er een nieuw topic geopend en wordt er nóg over doorgegaan. Toen dacht ik: klaar ermee. Want dat is wat ik ben: klaar ermee. Laten we hier weer normaal doen, en mocht je echt nog door willen gaan over mijn kleine en bescheiden moderatie, dan in vredesnmaam maar in de FB.
Krassen doet de ware emo op zijn armpjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen,
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen
Spuit 15quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...
Kom op zeg, wat een sneu gedoe. Anderen mogen voor van alles en nog wat uitgemaakt worden, maar als het te dicht bij komt, dan is Leiden in last. Zo ontzettend doorzichtigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krassen doet de ware emo op zijn armpjes.
Ja dat zie je fout. Ligt volledig aan de context en bij deze werd er een simpele grens aangegeven. Niet gelijk op je pik getrapt voelen, ook ik deed mee en we gaan ons weer braafjes gedragen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hoer, kanker in de richting van users door derden worden hier al zolang ik hier ben toegestaan.
Je wekt nu echt weer eens de indruk dat jij voor jouw vriendjes en vriendinnetjes gaat staan. Ik kan het fout hebben, maar zo komt op mij over.
GIsteren las ik anders, maar ik stelde hier de vraag aan Gert. Het zou fijn zijn als hij even een antwoord gaf. Tenzij jullie allemaal Gert heten, dan is het natuurlijk primaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...
Nee hoor, ik word regelmatig op mijn vingertjes getikt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een sneu gedoe. Anderen mogen voor van alles en nog wat uitgemaakt worden,
Goed baas Pietquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat zie je fout. Ligt volledig aan de context en bij deze werd er een simpele grens aangegeven. Niet gelijk op je pik getrapt voelen, ook ik deed mee en we gaan ons weer braafjes gedragen.
Dan heb je gisteren verkeerd gelezen.quote:
Ah ja, dat was ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind je dan namelijk wederom zeer selectief in het beoordelen van postings. * Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen, vind ik persoonlijk nog een stukje botter.
Je bent dus toch gewoon een transseksueelquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je gisteren verkeerd gelezen.
Groetjes,
Gert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |