Zoiets zou toch geen bestaansrecht mogen hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Dat is 30 euro aan drank...
Kijk mij eens dronken zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Zonde van de drank, van zoiets moet je genieten, niet zuipen omdat het stoer is om dronken te worden.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Die mutsen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Smight het volgende:
[..]
Zonde van de drank, van zoiets moet je genieten, niet zuipen omdat het stoer is om dronken te worden.....
maar je Jostiband brengt ook weer een nieuwe kerstsingel uit![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ook weer zo'n hippe crew...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Smight het volgende:
[..]
Zonde van de drank, van zoiets moet je genieten, niet zuipen omdat het stoer is om dronken te worden.....
maar je Jostiband brengt ook weer een nieuwe kerstsingel uit![]()
[ afbeelding ]
dat is bbc...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:54 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer zo'n hippe crew...
Worden zij de volgende bash-crew?
En zo is ie goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Torrio het volgende:
Nee man dit zijn andere gangsters falers
Die blanke faler heeft echt vies haar...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef jesperrrrsss het volgende:
HA
nog zoon mongool die denkt dat ie zwart is
[ afbeelding ]
p.s er zweeft daar een pet hoe kan dat???
Is dat nou een kerel of een meisje met snorhaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef jesperrrrsss het volgende:
HA
nog zoon mongool die denkt dat ie zwart is
[ afbeelding ]
p.s er zweeft daar een pet hoe kan dat???
Moet die natuurlijk wel een heel jaar voor sparen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
wat een lelijk randdebielquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Nu vind ik 'm spang!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:50 schreef VakFit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu is die een negert
Deze?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Wie heeft hier de Veronica gids? Die kerel die de Nozzman strips maakt heeft er 1 over de BBC gemaakt:
zon negerjoch met een blauwe bandana boven een lingo bak staat te graaien "ik moet hosselen om te overleven weetje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |