Het is een echt mes, uit een messenkoffer van 15 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar mijn speelgoedmesje
Jij hebt dezelfde?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is een echt mes, uit een messenkoffer van 15 euro
Ik ben kok. Ik kan dus goed zien wat voor messen mensen gebruiken en wat de kwaliteit isquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben kok. Ik kan dus goed zien wat voor messen mensen gebruiken en wat de kwaliteit is
Goeiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben kok. Ik kan dus goed zien wat voor messen mensen gebruiken en wat de kwaliteit is
Hey! Als je zoals Du Shauny elke dag een ander mes nodig hebt omdat je conjo's in de hood hebt legguh prikken... dan is goedkoop nog steeds duurkoop hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is een echt mes, uit een messenkoffer van 15 euro
Ik denk dat je de betekenis van "goedkoop is duurkoop" niet helemaal begrijptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als je zoals Du Shauny elke dag een ander mes nodig hebt omdat je conjo's in de hood hebt legguh prikken... dan is goedkoop nog steeds duurkoop hoor!
Depenisvanjezus? Wat staat er xDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Swagger het volgende:
Lol check deze dan
http://stay-straatie.hyves.nl/
What the..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Swagger het volgende:
Lol check deze dan
http://stay-straatie.hyves.nl/
Zoiets zou toch geen bestaansrecht mogen hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Dat is 30 euro aan drank...
Kijk mij eens dronken zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Zonde van de drank, van zoiets moet je genieten, niet zuipen omdat het stoer is om dronken te worden.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom is dit stoer?
[ afbeelding ]
Die mutsen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Smight het volgende:
[..]
Zonde van de drank, van zoiets moet je genieten, niet zuipen omdat het stoer is om dronken te worden.....
maar je Jostiband brengt ook weer een nieuwe kerstsingel uit![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ook weer zo'n hippe crew...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Smight het volgende:
[..]
Zonde van de drank, van zoiets moet je genieten, niet zuipen omdat het stoer is om dronken te worden.....
maar je Jostiband brengt ook weer een nieuwe kerstsingel uit![]()
[ afbeelding ]
dat is bbc...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:54 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer zo'n hippe crew...
Worden zij de volgende bash-crew?
En zo is ie goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef Torrio het volgende:
Nee man dit zijn andere gangsters falers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |