jouwquote:
Kakker en Nerd zijn titels jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
jouw
Ook die onnodige hoofdletters
MSN
WLM
Dankje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik zal voor een keer een uitzondering maken, omdat je een vrouw bent.
Buddy Test danquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kakker en Nerd zijn titels jaHoofdletter dus
Messenger is een Engels woord en kun je niet aan spellingsfail plakken. Spellings fail eigenlijk. Spellingsfaal als je het mooi wil doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef wazoomie het volgende:
Jouw 'MSN spellingsfail' is ook één woord. Niet kankeren op anderen wanneer je er zelf ook niks van bakt.
Het is JOUWquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef CasB het volgende:
Ach, op tv is ook zo'n kneuzenreclame: "Wat betekent jou naam?".
Klopt. Maar alsnog zou het dan met koppeltekens i.p.v spaties geschreven moeten worden. MSN-spellingsfaal. En dat is één woord.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Messenger is een Engels woord en kun je niet aan spellingsfail plakken. Spellings fail eigenlijk. Spellingsfaal als je het mooi wil doen.
Surrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Messenger is een Engels woord en kun je niet aan spellingsfail plakken. Spellings fail eigenlijk. Spellingsfaal als je het mooi wil doen.
Naar mijn weten geldt dat alleen voor Nederlandse afkortingen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Klopt. Maar alsnog zou het dan met koppeltekens i.p.v spaties geschreven moeten worden. MSN-spellingsfaal. En dat is één woord.
Dan moet het inderdaad ook maar ook bij samentrekkingen met namen, zoals Albert Heijn-filiaal, Tweede Kamer-lid en dus ook MSN-spellingsfaal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Naar mijn weten geldt dat alleen voor Nederlandse afkortingen.
Het is samenstelling, geen samentrekking.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dan moet het inderdaad ook maar ook bij samentrekkingen met namen, zoals Albert Heijn-filiaal, Tweede Kamer-lid en dus ook MSN-spellingsfaal.
Maar toch gebruik je het?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:06 schreef plakkert- het volgende:
Volgens mij hebben ze bij Microsoft op het moment een stel VMBO-kansenjongeren aangenomen om de MSN spam in te voeren, aanschouw en walg:
[ afbeelding ]
Klacht 1: MSN an sich is natuurlijk al een klacht waard
Klacht 2: Een kakker/nerd buddy test
Klacht 3: schokkende spellingsvauten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |