Ha Ha, ik was eerderquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Over wat voor een auto hebben we het hier?
Lees de OP eens, faalhaas.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
je durfde er niks van te zeggen en bent snel naar huis gereden om een topic te openen?
Honda CRXquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Over wat voor een auto hebben we het hier?
Helaas wisten die gasten wel dat ze een pauperbak hadden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Altijd mooi die gasten die denken een dikke ride te hebben maar gewoon in een pauperbak rijden
Type: BA, in het roodquote:
engels is ook niet je sterkste puntquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Where the fuck are you talkin' about?
De coupe of die met de bassie-adriaan koplampen?quote:
Dunglishquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Why the fuck noemt iedereen flip-up lights nou bassie en adriaan koplampen? xDquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De coupe of die met de bassie-adriaan koplampen?
ik hoor het ook van iedereenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:14 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Why the fuck noemt iedereen flip-up lights nou bassie en adriaan koplampen? xD
Die met klapkoplampen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De coupe of die met de bassie-adriaan koplampen?
meh, het heeft ook wel wat.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan inclusief snot?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Sjibble het volgende:
Heeft een van die kankersjonnies op mijn raam gespuugd (exclusief snot)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |