hij is niet goed maar wel tof en geinig, nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momenten
Welterusten vast Hansquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
En mag ik hier ook heel even gal spuwen, voor degenen die het via Twitter niet te horen hebben gekregen: mijn bovenbuurman is carnavalsmuziek aan het componeren & inzingen.
Oftewel, ik ben stuck in a moment I can't get out of.
Avond Timo !!!!!! die is net een paar minuten geleden te horen geweest op 3FM. Je bent dus net te laat!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeedenavond![]()
![]()
Zo, de macaroni was weer![]()
![]()
Is de single van Them Crooked Vultures al geweest?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Timo !!!!!! die is net een paar minuten geleden te horen geweest op 3FM. Je bent dus net te laat!
.
.
.
.
Grapje..!
Had het gehoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Timo !!!!!!!1 nog 2 platen daarna komt ' ie ! Na de Staat komt ' ie.
Nu eerst CSS
omg die hoes, briljantquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had het gehoord
De hoes van de cd is echt tof:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Die afbeelding van die vogel/dodo/whatever staat ook groot op het t-shirt dat ik heb. Alleen dan in het grijsquote:
Ik vind de zwarte ondergrond niet heel mooi. Denk dat het beestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[..]
Die afbeelding van die vogel/dodo/whatever staat ook groot op het t-shirt dat ik heb. Alleen dan in het grijs![]()
Je kunt `t album samen met een ander t-shirt ook hier bestellen:
http://store.themcrookedvultures.com/
Dat valt wel mee. Het beestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte ondergrond niet heel mooi. Denk dat het beestwat beter uitkomt op een lichte ondergrond. Grijs bijvoorbeeld
Wel een beetje erg foutquote:
Ah, okayquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het beest![]()
zelf is nl. al in het grijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |