plaaggeest ben jijquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL we hebben op t werk een schoonmaakster die heet Jolanda...die word al steeds gepest door mij
Ah, dus Michiel of Domien zullen we nooit kwijtraken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
daarom moet je veel twitteren ...raakt niemand je kwijt, en als je plots kwijt bent, kunnen ze precies zien waar je voor het laatst uitgehangen heb en met wie![]()
![]()
nou, je weet bijna altijd waar ze uithangen toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus Michiel of Domien zullen we nooit kwijtraken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef themauster het volgende:
Goedenavond dames en heren,jongens en meisjes
Rihanna is nu aan het hijgen..hoorde net niet wat Michiel ervoor vertelde maar t klinkt spikfonkeltje nieuwerigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsjaben ff geswitched naar wat losse mp3'tjes
Tja, je moet EEN manier vinden om je platen te verkopen hè...quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Rihanna is nu aan het hijgen..hoorde net niet wat Michiel ervoor vertelde maar t klinkt spikfonkeltje nieuwerig
Bren, weet jij of die Karin waar die ratjes zijn gedumpt nog een mailadres heeft? ik wil Reusquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, je moet EEN manier vinden om je platen te verkopen hè...
Jaaa, die is echt kjoetquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren, weet jij of die Karin waar die ratjes zijn gedumpt nog een mailadres heeft? ik wil Reus
[ afbeelding ]
ik heb meteen nadat het erop stond al een pm gestuurd, maar ik zal louise ff pmmen...die is wel redelijk verslaafdquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jaaa, die is echt kjoet![]()
Ik heb geen idee welk mailadres ze heeft. Misschien haar een pb'tje sturen? Of Louise een pb/mailtje sturen, die heeft vast wel haar mailadres.
You're welcomequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb meteen nadat het erop stond al een pm gestuurd, maar ik zal louise ff pmmen...die is wel redelijk verslaafd![]()
![]()
dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |