Die van Ome Henk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een van m'n allereerste cd-singletjes.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Hate it or Love it. Superplaat !!!
twitter.com/Editorsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef muisje-eliza het volgende:leuk, zoeken of Editors twitter heeft
Ik hoef ook niet in iemands hoofd te kijken. Maar ik ben zo benieuwd als een topband voor een DJ, neem een Weezer voor Veenstra, een single uitbrengt die kut is, of ze dat dan ook toegeven dat het gewoon kut is. Terwijl ze normaal all over the place zijn over de band.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Sowieso is het heel moeilijk om in andermans hoofd te kijken, dus je weet niet of hij 'em kut vindt. Ja, behalve als ie zegt "ik vind 'em kut" (of woorden van gelijke strekking). Maar als ie dat niet zegt, weet je dus ook niet of ie 'em wel of niet kut vindt. Je zou het wellicht kunnen opmaken uit wat ontwijkend gedrag (ik noem maar de Kane aan- en afkondigingen van Michiel), maar als dat achterwege blijft, tja, dan heb je pech.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon meezingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
En dan zo'n plaat er direct achteraan...
Mwa, mooi koffie haal moment. John legend.. wederom een koffie haal moment al is de plaat best mooi, maar heb er nu geen zin inquote:
Ik heb express ook geen Giel in de avatar collectie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Toch raar dat Ekdom me zo zit aan te staren.
Zeker niet slecht, had alleen gehoopt omstreeks deze tijd het 1ste uur weer te kunnen opgraven.quote:
Ik was het eerste uur al bijna vergetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeker niet slecht, had alleen gehoopt omstreeks deze tijd het 1ste uur weer te kunnen opgraven.
How to shave my wife...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snij jezelf niet per ongeluk in je polsen als je deze plaat hoort.
Dat zeg ik, dat weet je niet. Je weet nl. niet of ie 'em kut of niet zo top vindt, behalve als ie dat meldt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet in iemands hoofd te kijken. Maar ik ben zo benieuwd als een topband voor een DJ, neem een Weezer voor Veenstra, een single uitbrengt die kut is, of ze dat dan ook toegeven dat het gewoon kut is. Terwijl ze normaal all over the place zijn over de band.
Ontwijkend gedrag genoeg, dat is prima, Corton draait het ook rustig niet of heeft wel een opmerking. Maar wat nou als Pearl Jam oid echt met bagger materiaal komt... Of het is niet zo top, geven ze dat dan toe?
^^quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tergend jengelende kutplaat.
Dat vraag ik me dus af, of men dat zou meldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat weet je niet. Je weet nl. niet of ie 'em kut of niet zo top vindt, behalve als ie dat meldt.
Behalve Nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef on_air het volgende:
Ik ook Gerard, ik ook.
Series... allemaal.
Haat geval Jon Föhne Bon Jovi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:19 schreef -Hans- het volgende:
Geen idee wat dit is, maar echt boeiend vind ik het niet..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Phil.
Al is dit geen geweldig nummer van de beste meneer.
100% isisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk nou mensen...is het geen dotje?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij heet nu Reus (!!)
nu een meer originele naam verzinnen
euhmmm... neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100% ischis (hebreeuws voor man)
Vies, goor ongediertequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk nou mensen...is het geen dotje?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij heet nu Reus (!!)
nu een meer originele naam verzinnen
Je gaat toch niet zeggen dat je iets anders had verwacht, he...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef TheZapster het volgende:
Osdorp Posse in de canon en waar gaan alle muziekbarbaren die naar 3fm luisteren op stemmen? Juist het slechtste nummer ooit van de O.P![]()
Origineel Amsterdams (37%)![]()
![]()
Nee dat nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je iets anders had verwacht, he...
Zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef on_air het volgende:
Mag ik dit een vrolijk prettige plaat vinden, met de trekzak erin.
dat mag...ik vind het niks aan....balkan meukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef on_air het volgende:
Mag ik dit een vrolijk prettige plaat vinden, met de trekzak erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |