sinds wanneer hebben we de HUH? smileyquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan heb je FakeBlood net natuurlijk ff KEIHARD aangezet dus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben we de HUH? smiley
Een juweeltje eerste klas! Kippenvel plaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
Badly Drawn Boy, die wil Michiel altijd wel draaien
Zo mooi
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik moest huilen bij dit liedje in de ArenA.
Inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef Againzender het volgende:
Ultieme herfstplaat ook hoor dit
boeit niet, als ik het maar mooi vindquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie gaan me vast allemaal de les lezen of me slaan omdat ik dit niet ken, en er niks aan vind![]()
^^quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
en dit is dan weer een nummer waar ik dan weer geen ruk aan vind....
ik vin em bes wel tof eigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
en dit is dan weer een nummer waar ik dan weer geen ruk aan vind....
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momentenquote:
kssst...laat mij zwak zijn danquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momenten
hij is niet goed maar wel tof en geinig, nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momenten
Welterusten vast Hansquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
En mag ik hier ook heel even gal spuwen, voor degenen die het via Twitter niet te horen hebben gekregen: mijn bovenbuurman is carnavalsmuziek aan het componeren & inzingen.
Oftewel, ik ben stuck in a moment I can't get out of.
Avond Timo !!!!!! die is net een paar minuten geleden te horen geweest op 3FM. Je bent dus net te laat!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeedenavond![]()
![]()
Zo, de macaroni was weer![]()
![]()
Is de single van Them Crooked Vultures al geweest?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Timo !!!!!! die is net een paar minuten geleden te horen geweest op 3FM. Je bent dus net te laat!
.
.
.
.
Grapje..!
Had het gehoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Timo !!!!!!!1 nog 2 platen daarna komt ' ie ! Na de Staat komt ' ie.
Nu eerst CSS
omg die hoes, briljantquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had het gehoord
De hoes van de cd is echt tof:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Die afbeelding van die vogel/dodo/whatever staat ook groot op het t-shirt dat ik heb. Alleen dan in het grijsquote:
Ik vind de zwarte ondergrond niet heel mooi. Denk dat het beestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[..]
Die afbeelding van die vogel/dodo/whatever staat ook groot op het t-shirt dat ik heb. Alleen dan in het grijs![]()
Je kunt `t album samen met een ander t-shirt ook hier bestellen:
http://store.themcrookedvultures.com/
Dat valt wel mee. Het beestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte ondergrond niet heel mooi. Denk dat het beestwat beter uitkomt op een lichte ondergrond. Grijs bijvoorbeeld
Wel een beetje erg foutquote:
Ah, okayquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het beest![]()
zelf is nl. al in het grijs
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef on_air het volgende:
Stel nou, hypothetisch gezien, dat er een single uitkomt van, bijvoorbeeld, Them Crooked Vultures, waar Corton helemaal wild van is, hij draait de plaat en... hij is kut. Zou hij het zeggen?
En de verzoekjesindiener had ook wel even meteen z'n telefoon mogen opnemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn
Alleen die nieuwslezer moest zeker wat aan zn presentatie doen.
Het is toch altijd weer een verrassing.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En de verzoekjesindiener had ook wel even meteen z'n telefoon mogen opnemen
Nee. En dat begint bij sommige dj's enigszins irritant te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef on_air het volgende:
Stel nou, hypothetisch gezien, dat er een single uitkomt van, bijvoorbeeld, Them Crooked Vultures, waar Corton helemaal wild van is, hij draait de plaat en... hij is kut. Zou hij het zeggen?
Ik denk dat als Corton de plaat slecht zou vinden hij `m gewoon niet zou draaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. En dat begint bij sommige dj's enigszins irritant te worden.
Geen idee. Sowieso is het heel moeilijk om in andermans hoofd te kijken, dus je weet niet of hij 'em kut vindt. Ja, behalve als ie zegt "ik vind 'em kut" (of woorden van gelijke strekking). Maar als ie dat niet zegt, weet je dus ook niet of ie 'em wel of niet kut vindt. Je zou het wellicht kunnen opmaken uit wat ontwijkend gedrag (ik noem maar de Kane aan- en afkondigingen van Michiel), maar als dat achterwege blijft, tja, dan heb je pech.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef on_air het volgende:
Mag hij dan ook wel doen met Milowquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Corton de plaat slecht zou vinden hij `m gewoon niet zou draaien
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
Wie raadde trouwens gisteren het album van Mumford and Sons aan? heb `m nu opstaan (ben bij track 2) en dat klinkt zeeeeer prettig
![]()
quote:
Het album van Matt & Kim vind ik ook best geinig. Wel iets heul anders dan Mumford & Sonsquote:
Schlager?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het album van Matt & Kim vind ik ook best geinig. Wel iets heul anders dan Mumford & Sons
De natuurlijke opvolgers van Cindy & Bertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GLORIA![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Proberen een overhemd te strijken op de nieuwe single van Fake Blood... Geen goed idee!
Nu ff bij de buren @ KX ....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef -Hans- het volgende:
Moggel
Vanochtend heerlijk wakker geworden met klassiekers op RegioFM. O.a. Mike Oldfield - Moonlight Shadow
om 10:00 Ekdom time !
Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef -Hans- het volgende:
Moggel
Vanochtend heerlijk wakker geworden met klassiekers op RegioFM. O.a. Mike Oldfield - Moonlight Shadow
om 10:00 Ekdom time !
oeh! een juweeltjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu ff bij de buren @ KX ....Stand By Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |