Bijzonder fijn chanson inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat klonk fijn stereo love.
Fijn Eliesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
sinds de Arbeidsvitamientjes van vanochtend voel ik me echt stukken beterniet al beter beter, maar niemeer kotsen, en van die verschrikkelijke koortsaanvallen
![]()
LOLquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je al welk soort? Mexicaans? Bier?
manquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Ben met mn scriptie bezig en nou zoek ik een goeie vertaling voor "swashbuckling". Ga je een beetje op internet zoeken, kom je op de wiki-pagina van Swashbuckler en zie je de volgende naam in het rijtje van beroemde swashbucklers:
Guybrush Threepwood
Totaal offtopic, maar dat vond ik grappig.
Totaal onverwacht wordt ons land overvallen door de gevreesde biergriep. De medici staan voor een raadsel, temeer het "gisteren zo gezellig leek". Een vaccin is nog niet voor handen maar uit betrouwbare bron schijnt soep met ijs een goed begin te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Trouwens, Griep FM werd goedgekeurd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gniffel al een minuut of wat hierom.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Ben met mn scriptie bezig en nou zoek ik een goeie vertaling voor "swashbuckling". Ga je een beetje op internet zoeken, kom je op de wiki-pagina van Swashbuckler en zie je de volgende naam in het rijtje van beroemde swashbucklers:
Guybrush Threepwood
Nee, het is een zwaardvecht-"stijl". Roekeloos is er wel van toepassing op, maar roekeloos zwaardvechten is omvat het nog niet helemaal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het niet een verbastering en slang voor reckless , dus roekeloosheid.
Door wie? Jezelf?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Trouwens, Griep FM werd goedgekeurd.
Ongelofelijk hoeveel fans die man heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik gniffel al een minuut of wat hierom.
You fight like a dairy farmer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Guybrush Threepwood
Die komt er wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn
Alleen die nieuwslezer moest zeker wat aan zn presentatie doen.
kheb net een ijsje genomen...helpt echtquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Lachen staat momenteel gelijk aan een hoestbui. Ik hoest, terwijl ik normaal HLA zou doen.
die met Mirândâquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef Againzender het volgende:
Hallo FOK!-ers
Zo, weer ff online. Wat een fijne request had Gerard uitgekozen, volgens mij had ik die dit weekeinde nog laten vallen hier in het topic
Miranda, dat had ik dan weer gemistquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die met Mirândâ
dat weet ik nog...t liedje niemeer![]()
LOL we hebben op t werk een schoonmaakster die heet Jolanda...die word al steeds gepest door mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Miranda, dat had ik dan weer gemistdat kan je idd zo lekker zeggen in Utreg
![]()
Het was Then Jerico met The Motive, mijn allereerste request en uitzendmoment op 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |