quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende: Ik wil in de volgende TT.
"Yes, I think I know what you are saying"quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ga ik eten GANGSTAAA'S!!!
Boerenkool met rookworst KNOW'M SAYIN' !?!?
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nogquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik was met allemaal belangrijke dingen bezig maar ik weet niet meer wat.
Je staat wel in m'n OPquote:
Dat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nog![]()
[..]
Je staat wel in m'n OP
Wollaquote:
Ik ben al zo arm, dudequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nog![]()
[..]
Je staat wel in m'n OP
en? samenvatting?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Er is een vet educatief programma bezig over kindjes die teveel red bull drinken. En of het nu wel echt slecht voor ze is.
Jij klooit altijd met m'n SC'squote:
Het enige wat ik er over gehoord heb een paar jaar terug, waar of niet, zou zijn dat je blaas ervan kapot gaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Er is een vet educatief programma bezig over kindjes die teveel red bull drinken. En of het nu wel echt slecht voor ze is.
Hij zit inderdaad echt te lonkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, in de OP gluurt mijn Chip naar Allure's vrouwtje.
Zeg ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |