UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
goed hoorquote:
Vermoeiend, zo'n eerste dag stage na 2 weken in een andere tijdzone te hebben geleefd. Haha.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
hele dag stage gelopen. dat ging wel. op 't eind van de dag werd het weer interessant, maar daar ga ik morgen mooi mee verder.
jaquote:
vervelend ofnietquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef haakon het volgende:
[..]
ja
onbenullig zuipen, was door de enkel gegaan, dus kon niet dansen..
moest zitten, en elke keer kreeg ik weer een halve liter in m'n vuist gedrukt terwijl ik de andere nog niet leeg had
geforceerd dronken worden
teken dat je goede vrienden hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
daar had ik voor een paar jaar terug met oud&nieuw ook last van. met gebroken been zitten, en de kameraden maar bier halen
quote:
quote:
Tot over een lange tijd Danielquote:De politie heeft een 48-jarige man uit Oldenzaal aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de moord op Diana Winkel. De 47-jarige lerares werd oktober vorig jaar dood aangetroffen in haar woning in Oldenzaal. Zij bleek door een misdrijf te zijn omgebracht.
have fun, ciao!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Snel nog even afscheid. ik moet gaan! tot over een lange tijd! Ik moet nu cht mee. ze wachten op me
lang wachten onie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef haakon het volgende:
HUIStv straks na 2 maand eindelijk ophalen
![]()
je kunt niet gewoon weg?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ToF meet in de gevangenis (in Almelo)
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepenquote:
ja donders, zat een kras op het scherm, moest een nieuwe glasplaat inkomen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef haakon het volgende:
[..]
ja donders, zat een kras op het scherm, moest een nieuwe glasplaat inkomen.
die krengen hebben ze niet op voorraad, dus moest speciaal uit Japan komen.
Kregen ze hem binnen, bleek die beschadigdmoest ik weer 3 weken wachten, maar nu heb ik hem weer
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:03 schreef haakon het volgende:
dat is zo kut he, had ik net een nieuwe tv, alles erop en eraan, valt mn horraam dr tegenaan
verdomme, das baaln !
ik was jou ook kwijtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik was jullie kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!
gelukkig heb ik jullie weer gevonden
Ja dat kunnen we niet hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik was jou ook kwijt![]()
maar nu ben je er weer
![]()
hier wel, hoe is het daar? (hengelo toch?) ik weet niet waar iedereen is, ik ben hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we niet hebbenAlles goed daar dan?
Rustig hier vanavond! Waar is iedereen?
gamesquote:
Ja hier in hengelo is alles toppie... zo te zien zijn er weer een paar opgedoken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hier wel, hoe is het daar? (hengelo toch?) ik weet niet waar iedereen is, ik ben hier
okiedokie, slaapze!, en mag ik je dan misschien morgen een goedemorgen pm sturenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja hier in hengelo is alles toppie... zo te zien zijn er weer een paar opgedoken...
Maar ik ga lekker slapen, tot de volgende keer
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
net nog gratis 2 pizza's kunnen bestellen via thuisbezorg.nl, de melding van 'gratis' stond er ineens weer bij, dus maar besteld
karten is tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen weer stage en daarna karten
nee, in Enschede. Met lui van stagebedrijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:09 schreef norich het volgende:
[..]
karten is tofwaar ga je ? nijverdal?
haha ja kunnen we best een keer doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, in Enschede. Met lui van stagebedrijf.
wij kunnen wel een keertje karten in Nijverdal
Dat mocht natuurlijk wel, maar daar ben je ondertussen wel erg laat meequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
okiedokie, slaapze!, en mag ik je dan misschien morgen een goedemorgen pm sturen![]()
![]()
en dan hej weekend?quote:
ik ben zowel in Nijverdal als Nordhorn geweest. Alleen Oldenzaal nog nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb vorig jaar in de zomer wel 10 keer gekartkon je voor 25 euro onbeperkt karten de hele avond, ongeveer een heat of 6/7 dus
helaas daarna zo'n actie niet meer gezien, misschien komende kerstvakantie
sinds die vorige actie volgens mij niet meer gekart, dus binnenkort ook maar een keer doen!
en Nijverdal lijkt me ook wel een keer mooi, tot nu toe alleen nog maar in Enschede geweest
Nordhorn en Oldenzaal moet ik dan nog maar een keertje naartoequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben zowel in Nijverdal als Nordhorn geweest. Alleen Oldenzaal nog nooit.
wat ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik zit nu met wat slaolie in beide orenIk belde vanmiddag de huisarts voor een afspraak om mn oren uit te laten spuiten, en kreeg als advies om minstens 2 dagen van tevoren wat slaolie te druppelen, zodat de troep wat zachter zou worden
Ik kan nu al niet wachten op een beter gehoor
Vandaar dat je nu nog niet goed kan horen wat écht goede muziek isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik zit nu met wat slaolie in beide orenIk belde vanmiddag de huisarts voor een afspraak om mn oren uit te laten spuiten, en kreeg als advies om minstens 2 dagen van tevoren wat slaolie te druppelen, zodat de troep wat zachter zou worden
Ik kan nu al niet wachten op een beter gehoor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu nog niet goed kan horen wat écht goede muziek is
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu nog niet goed kan horen wat écht goede muziek is
niet op de normale tv en ook niet op Eredivisie Live wat ik zo zie, dus helaas...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Silv het volgende:
Heuj, weet iemand of twente ook op tv komt vanavond?
Damn, bedankt voor t antwoord thoughquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet op de normale tv en ook niet op Eredivisie Live wat ik zo zie, dus helaas...
misschien wel te volgen via streams, sowieso via FC Twente Radio op hun site...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Damn, bedankt voor t antwoord though
Joa Twente Radio vind k irritant, maar kan wel kijken of ik een stream kan vinden ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien wel te volgen via streams, sowieso via FC Twente Radio op hun site...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Volgens mij heeft Haakon ondertussen wel last van koude billetjes ofniet?
Kearl al een paar dagen in de blote kont!
heb er 2, maandag en donderdagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
hier is 't wel goed
hoeveel tentamens heb je volgende week dan?
Nee, ben net wakker. Goedemorgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen druk?
Als dat zou kunnen. Maar ik open bij een LaPo geen nieuw topic hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:45 schreef haakon het volgende:
ff volploffen vandaag deze 260 ?
Nee, TopicStartersvreesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:51 schreef haakon het volgende:
[..]
gewoon te lui om een nieuw topic te starten ?
Van de Wiki ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef haakon het volgende:
ik heb geen idee hoe ik die eerste shit erop moet zetten van alle members enz,, ben pro noob met fok forum
dat is gewoon kopiëren en plakkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
ja k snap dr geen flikker vanmaar maakt niet uit, de rest fixed het wel
Markoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goeiemorgen, werd net wakker van de wekker![]()
k zal het es proberen als het aan mij isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is gewoon kopiëren en plakken
Jazekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
lekker uitslapen ofniet
tot hoe laat moet je dan?quote:
hmm, tot zo laat moet ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
17:00![]()
Maar zo lekker uitslapen is ook niks mis mee
Die had je toch al eens gepost?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef haakon het volgende:
als je niets te doen hebt op het werk en toch 'werkend' over wil komen, hier een leuke site:
http://www.cantyouseeimbusy.com
ow kan welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die had je toch al eens gepost?
Waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Het is hier wel relaxed trouwens!! Plasma tv, elke dag een paar uur vrije tijd, en ze zijn zo vriendelijk tegen me!!
I Love It Here!!
ja, die had ik gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef haakon het volgende:
als je niets te doen hebt op het werk en toch 'werkend' over wil komen, hier een leuke site:
http://www.cantyouseeimbusy.com
waar ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Het is hier wel relaxed trouwens!! Plasma tv, elke dag een paar uur vrije tijd, en ze zijn zo vriendelijk tegen me!!
I Love It Here!!
't zal oe leer'nquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik moet ook nog lekker tot 5 olé olé, lang geleden dat ik van 8 tot 5 moest. *gaap*
tjah, de nederlandse rechtsstaatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef Oldenzaal het volgende:
I Love It Here!!
Hoe weet je dat!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij zit in Karelskamp hier in Almelo
waarom is iedereen eerder thuis dan mij?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering, kwam Christiaan net tegen in de pauze, met 3 broodjes frikandel en 2 broodjes kroket![]()
![]()
En hij heeft al zon dikke kop![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering, kwam Christiaan net tegen in de pauze, met 3 broodjes frikandel en 2 broodjes kroket![]()
![]()
En hij heeft al zon dikke kop![]()
ToF meet daar?quote:
het was maar een voorstelquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ratel er wel voor in is
Ooh ik dacht ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef haakon het volgende:
[..]
muahahaha, die vent heeft bij mij op school gezeten
hahahahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh ik dacht ik![]()
Ik schrok al
Goede(bijna)avond !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!
beetje laat hesorry
alles goed hier?
goedemorgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!
beetje laat hesorry
alles goed hier?
nee, veel goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!
beetje laat hesorry
alles goed hier?
kwam een klant laatst mee aanzetten, ik zeg huh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
veel goed, die hoorde ik laatst ook nog ergens
Slapen heb ik geen tied veur....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
lekker uitgeslapen?
whahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Slapen heb ik geen tied veur....
mja, doet die vent erbijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nu nog? arme fysio... kutwerktijden
beunhaas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef haakon het volgende:
[..]
mja, doet die vent erbijheeft zijn eigen praktijk die vanaf 6 uur los is tot 9 uur ofzo saams
wel chill, nu douchen
haha neequote:
tuulk wah ! kriej starke polsn van !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
boh, de fitness had intro van de bar, 5 piepkes in een uur is niet best
skaal met nootjes was rap leug ja moar die pils zelf komt zo zwoar anquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef haakon het volgende:
[..]
tuulk wah ! kriej starke polsn van !
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
skaal met nootjes was rap leug ja moar die pils zelf komt zo zwoar an
denekampquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
woar goa ie hen fitness'n?
best welquote:
dat kunt wie best 'n moal doonquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
nieuwe TT: Dordrecht had moeten winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |