Oh ja ik zat een beetje in de GC te lurken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zag je vanavond nog niet posten.
Weet niet, wat denk jij?quote:
Ik denk dat ie wel moet maar dat t dan nog niet af is.quote:
Bij de bunker was toch ook op het laatste moment klaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel moet maar dat t dan nog niet af is.
Ja, en dat was echt een wonderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij de bunker was toch ook op het laatste moment klaar?
Essentieel verschil is dat het bij TBO -oneerbiedig gezegd- een kwestie was van eerst de RLS-ers en vervolgens de Overlevers in de bunker gooien en het programma ging van start.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Bij de bunker was toch ook op het laatste moment klaar?
O ja, een persbericht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Essentieel verschil is dat het bij TBO -oneerbiedig gezegd- een kwestie was van eerst de RLS-ers en vervolgens de Overlevers in de bunker gooien en het programma ging van start.
Bij StudioVlemmix moet er toch wel iets van een script/draaiboek klaarliggen, of iig een programmering, hoe summier ook. Of we mogen meekijken met de laatste hectische voorbereidingen.
Ik verwacht iig zondag nog geen beeld. Of persbericht.
is er uberhaubt al besloten hoe de streams worden aangeleverd, is er al een deal met de KPN, kabelmaatschappijen en mobiele leveranciers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze naar believen zo de stekker eruit trekken of je urenlang naar herhalingen laten kijken.
Herhalingen? Van wat?quote:Ik heb het idee dat ze naar believen zo de stekker eruit trekken of je urenlang naar herhalingen laten kijken.
Ik zou zeggen bel Johan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
is er uberhaubt al besloten hoe de streams worden aangeleverd, is er al een deal met de KPN, kabelmaatschappijen en mobiele leveranciers?
Van Met Johan onder de Douche, Met Johan in de Keuken, Met Johan in de Kelder, Met Johan de Kroeg in en uiteraard Met Johan naar Bed.quote:
Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Met Johan onder de Douche, Met Johan in de Keuken, Met Johan in de Kelder, Met Johan de Kroeg in en uiteraard Met Johan naar Bed.
Geen Met Johan op Zolder?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Met Johan onder de Douche, Met Johan in de Keuken, Met Johan in de Kelder, Met Johan de Kroeg in en uiteraard Met Johan naar Bed.
Ik wacht het wel af. Ik verwacht niks van SV en dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bel Johan.
Ik ben iig niet meer gebeld en doe er verder niets meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |