quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Terecht het volgende:. Aan hun eigen 'succes' tenonder gegaan. Whehehehehe
Dat handje+poppetje achter jouw zin laat die zin gay klinkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
Blackbandanacrew? Dat vind ik als een gayclub klinken [ afbeelding ]
We zouden toch een rouwkrans met geel lint met "BlackBananaCrew" erop doen ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zullen we een kaartje naar Du Shaury sturen ?
Met "Beterschap" of iets dergelijks.
Zonder die smiley vind ik het ook als een gayclub klinken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat handje+poppetje achter jouw zin laat die zin gay klinken
Pas nadat ze bijv. bij een drive-by betrokken zijn geraakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
We zouden toch een rouwkrans met geel lint met "BlackBananaCrew" erop doen ?
Tssquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zonder die smiley vind ik het ook als een gayclub klinken.
Zou wel sympathiek zijn ja, ze hebben ons toch een paar topics goed vermaak gegevenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zullen we een kaartje naar Du Shaury sturen ?
Met "Beterschap" of iets dergelijks.
Zelfde met gexcon in de televaag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef Salvad0R het volgende:
Ik had ook een keer een foto van mezelf met een vuurwapen op Fok! gegooid.
Volgende dag werd ik klemgereden door wouten in burger die me meteen gingen fouilleren.
Internet cops. Shit is real.
Het komt volgens mij echt door fok.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef Goofisch het volgende:hahahahahaha
prachtig!
komt deels door ons denk of niet?
Wat een beetje kansloos op fok posten wel niet kan veroorzaken. door ons zijn ze in eerste instantie op GS terecht gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |