Omg krijgt die kerel ook weer even te weinig aandacht hoorquote:
Zat je voorin of achterin?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:56 schreef Seam het volgende:Ik kwam niet meer bij toen ik dit hoorde in de ambulance
Geweldig
Bezig met uploaden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Upload Lamon op Dumpert![]()
Die zijn dol op 'rappende FOK!-user', en van Youtube is hij zo toch weer als hij abuse gaat reporten
Sorry, welke links?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Tenzij iedereen heer een 22 inch scherm of meer heeft. zou ik ze iets anders doen die links
HAHHAHAHAquote:
ik heb iets gemist ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zou onze held Lamon nu dat 20-jarige modelletje aan het uitwonen zijn?
Ergens had hij een foto geplaatst toen ik vroeg of hij al ff niet geneukt had omdat hij zo gefrustreerd over kwam. Zou niet weten welk topic. Daarna begon hij ergens anders nog te blaten dat hij een 20jarig modelletje kon neuken ofzo.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens had hij een foto geplaatst toen ik vroeg of hij al ff niet geneukt had omdat hij zo gefrustreerd over kwam. Zou niet weten welk topic. Daarna begon hij ergens anders nog te blaten dat hij een 20jarig modelletje kon neuken ofzo.
Maar hij vond het allemaal te veel werk 'eerst zo'n avond gezellig doen, en dan haar mee naar binnen vragen voor nog wat drinken, en dan je move maken'
Vondtie allemaal zo cliche
Ohja, dat stukje had ik ook nog meegemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens had hij een foto geplaatst toen ik vroeg of hij al ff niet geneukt had omdat hij zo gefrustreerd over kwam. Zou niet weten welk topic. Daarna begon hij ergens anders nog te blaten dat hij een 20jarig modelletje kon neuken ofzo.
Maar hij vond het allemaal te veel werk 'eerst zo'n avond gezellig doen, en dan haar mee naar binnen vragen voor nog wat drinken, en dan je move maken'
Kansjongeren op Hyves #13 - Omdat toxikon nalatig is!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mén hij kent ons te goed, die foto is wegquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Kansjongeren op Hyves #13 - Omdat toxikon nalatig is!
JEuh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:03 schreef Trollface. het volgende:
Uploaden
Je upload is succesvol verlopen en de redactie is op de hoogte gebracht van je inzending.
Gelukkig heb ik de link nog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mén hij kent ons te goed, die foto is weg
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de link nog.
Voorin, ik moest meehelpen met een niertransplantatiequote:
Kon dat niet gewoon in het ziekenhuis?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Voorin, ik moest meehelpen met een niertransplantatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |