i lolledquote:
Dat is echt idioot langquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vannacht gewoon ruim 14 uur geslapen, wat was dat heerlijk.
Aw oke, waar ben je heen geweest danquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
I know, maar ik was ook al heel lang wakker (jetlag enzo). Dus nu ben ik weer helemaal uitgerust.
Heb je vakantie trouwens ook?
Hmm, begrijpelijk jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha. Ik moet eigenlijk nog best wat dingen inhalen die ik vorige week gemist heb toen ik weg was (want toen had ik eigenlijk nog geen vakantie) maar daar heb ik ook niet bepaald zin in.
Ik ben naar Curacao geweest.
Ja, echt verschrikkelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
Joah ik kwam terug en het is alweer gelijk kutweer. Regent hier weer.
Ik zal wel even wat foto's uploaden.
Oooh, dat water! Dat ziet er zo lekker uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was allebei bij zo'n mooi strand.
[ afbeelding ]
En dit was bij een struisvogelfarm.
Die blik van die struisvogelquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was allebei bij zo'n mooi strand.
[ afbeelding ]
En dit was bij een struisvogelfarm.
Ik ben blij dat ik niet aan die kant van die auto zat, want ze konden zo naar binnen pikken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die blik van die struisvogel![]()
![]()
Was je met je ouders of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |