Nou, nee, ik deed m alleen maar customizen.quote:
Nou, hoe je het dan doet weet ik niet, maar op die foto zie je er slank uit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I wish toch hè.
Ik heb zo zitten lachen toen ik dat shirt aan het maken was
De dino zijn vrienden zijn dood, ík heb er nog wel een paar. Of vind jij dat ik op een Apatosaurus lijk of zo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe je het dan doet weet ik niet, maar op die foto zie je er slank uit!
En wel jammer dat we nu weten dat je ons allemaal niet tot je vrienden rekent
Idd Hara niets mis mee toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe je het dan doet weet ik niet, maar op die foto zie je er slank uit!
En wel jammer dat we nu weten dat je ons allemaal niet tot je vrienden rekent
Zal wel iets vertekenen dan, want zoveel kilo's in zo weinig tijd kwijtraken, dat kan niet hè.quote:
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De dino zijn vrienden zijn dood, ík heb er nog wel een paar. Of vind jij dat ik op een Apatosaurus lijk of zo?
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.quote:Geachte mevrouw,
De voorwaarden van de actie verschijnen nog op onze website.
Daarin zal duidelijk vermeld staan wat de actie precies in houd en
of er eventueel met 15 euro korting besteld kan worden.
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Toch netjes dat ze zo snel reageren!quote:Geachte mevrouw,
De actievoorwaarden komen morgen online te staan.
Er kan niet met 15 euro korting besteld worden. Wel kan iemand een bestelling plaatsen voor 15 euro (incl. bezorgkosten) en daarna een aparte bestelling plaatsen voor de resterende gerechten.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Thuisbezorgd.NL
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
Hier al 8 1/2 jaar geen snelheidsboete gehad, en die laatste was 53 waar je 50 mocht. Ik heb de man gecomplimenteerd met zijn waardevolle bijdrage aan een veiliger verkeer.
Enne, bal gehakt, rode bietjes salade en een gekookt piepertje erbij.
Netjes!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
Hier al 8 1/2 jaar geen snelheidsboete gehad, en die laatste was 53 waar je 50 mocht. Ik heb de man gecomplimenteerd met zijn waardevolle bijdrage aan een veiliger verkeer.
Enne, bal gehakt, rode bietjes salade en een gekookt piepertje erbij.
Waar zitten die kilo's dan? Bij the boobs zoals Greys dat zo leuk zegt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel iets vertekenen dan, want zoveel kilo's in zo weinig tijd kwijtraken, dat kan niet hè.
Waarom verbaasd mij dat niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Oh, dat onduidelijke gedoe met die gratis 15 euro aan eten.
Ik als regelteef heb me er even tegenaan bemoeid en heb gemaild
Hoe dat werkt als je meer dan 15 euro wilt bestellen, dat ze dat wel duidelijk op de site moeten zetten omdat het anders eerder slechte reclame is dan goede reclame, als blijkt dat die mensen aan de deur gewoon alles moeten betalen.
Hier het eerste antwoord:
[..]
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.
Toen ging Gerard zich er mee bemoeien:
[..]
Toch netjes dat ze zo snel reageren!![]()
Dan is het maar duidelijk.
Daar óókquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar zitten die kilo's dan? Bij the boobs zoals Greys dat zo leuk zegt?
Mooi dat complimentjequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Pagan het volgende:
quote:
Ik vond het gewoon sneu als mensen aan de deur ineens toch het hele bedrag moeten betalen als ze voor 18 euro bestellen ipv 15. Want dat is dus wel zo. En nu weten ze dat tenminste in het Gratis Eten topicquote:
Ik ben heul niet bang voor spinnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik moest maar niet met MrSubtle trouwen zie ik, want die durft geen spinnen te vangen voor me![]()
En wat betreft eten: ik geloof dat ik maar iets frituur![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Je zou maar voor 15,05 bestellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon sneu als mensen aan de deur ineens toch het hele bedrag moeten betalen als ze voor 18 euro bestellen ipv 15. Want dat is dus wel zo. En nu weten ze dat tenminste in het Gratis Eten topic
/watje
Ik denk dat ie met 'netjes' bedoelde 'netjes dat je al zo lang geen bekeuring hebt gehad'.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je het niet hebt over de menukeuze dan hoop ik toch dat het sarcasme je niet ontgaat
Nee, het feit dat de laatste boete van 8 jaar geleden is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je het niet hebt over de menukeuze dan hoop ik toch dat het sarcasme je niet ontgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |