ja hoor dat weet ik wel, heb thuis mijn administratie goed bijgehoudenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef Sachertorte het volgende:
Je weet toch wel of je drie maanden bent weggeweest?
Staat dat anders niet gewoon op je loonstroken (bij mij namelijk wel). Lijkt me niet zo moeilijk te bewijzen allemaal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Apogist het volgende:
[..]
ja hoor dat weet ik wel, heb thuis mijn administratie goed bijgehouden
het betreft een nul-uren contract dus het was telkens een beetje op oproepbasis. En als ik 3 maanden niet ben opgeroepen dan is het niet automatisch zo dat mijn contract vervalt.
Zij stellen dat er 3 maanden tussen de opeenvolging van die contracten zat.. en ik zeg van niet.. en zij weigeren mij een kopie van dat contract te sturen.
Die nulurencontracten stellen sowieso geen ruk voor, en ik zie ook niet hoe het achterhouden van contracten hun zaak ten goede komt. Wat een lutsers.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Apogist het volgende:
[..]
ja hoor dat weet ik wel, heb thuis mijn administratie goed bijgehouden
het betreft een nul-uren contract dus het was telkens een beetje op oproepbasis. En als ik 3 maanden niet ben opgeroepen dan is het niet automatisch zo dat mijn contract vervalt.
Zij stellen dat er 3 maanden tussen de opeenvolging van die contracten zat.. en ik zeg van niet.. en zij weigeren mij een kopie van dat contract te sturen.
Ze ijn pas met loonstrookjes begonnen toen ik er over begon te zeurenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Staat dat anders niet gewoon op je loonstroken (bij mij namelijk wel). Lijkt me niet zo moeilijk te bewijzen allemaal.
Nee hoor, de bewijslast ligt bij degene die iets eist. In het onderhavige geval ben jij dat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:21 schreef Apogist het volgende:
en de bewijslast ligt volgens mij altijd bij de werkgever.
Tenzij hij 3 maanden niet heeft gewerkt (0-uren contract namelijk).quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef marietje85 het volgende:
In je bankgeschiedenis kun je ook zien welke maanden je uitbetaald bent, en kun je dus ook hard maken dat er geen drie opvolgende maanden zijn geweest waarin je niet betaald bent.
Tenzij je uitzendkracht bent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Apogist het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |