Een hele dag gewerkt. Aan de begroting en toen kreeg ik bij het verbergen van regels d.m.v. een macro. En toen kreeg ik foutmelding 400 van Microsoft Visual Basic.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
In de meeste gevallen onthoud ik het niet. Ik heb iig wel lekker geslapen, dus het zal vast een vrolijke droom geweest zijn.
Heb jij iets bijzonders meegemaakt dan?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een hele dag gewerkt. Aan de begroting en toen kreeg ik bij het verbergen van regels d.m.v. een macro. En toen kreeg ik foutmelding 400 van Microsoft Visual Basic.
Ik heb onze servicedesk gebeld, maar ze waren al naar huis. Heb toen maar een servicedesk-melding gemaakt via de pc.quote:
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik heb dus geen idee wat die foutcode betekent of hoe ik het kan oplossen.
Succes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is het nu op wachten.
zover was ik ook al.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.
Al bij DIG geweest?
Ik bedoelde meer dat die melding vanalles kan betekenen.quote:
Er ging bij het invoeren iets mis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef L.no het volgende:
?
Een foutmelding 400?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er ging bij het invoeren iets mis.
quote:
dank je. Jij ook lekker slapen.quote:Slaap lekker eh. Ik denk dat ik ook zo naar bed ga.
Heyquote:
quote:Top 100 van maandag 26 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 099 L.no
42. 080 Puala
68. 069 The_Dean
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |